כל בעל עסק שמפרסם בדיגיטל - בין באורגני בין בממומן (ובעיקר כל איש מכירות) מייחל שיגיעו אליו רק לידים חמים:
כאלה שמחכים לשיחה איתו, יודעים בדיוק מה הוא מציע ואפילו מחכים כבר לסגור איתו.
לרובם - החלום הזה מתנפץ כל יום כשהוא נתקל בלידים שלא מכירים אותו, לא סגורים מה הם בכלל רוצים ואפילו לא זוכרים שהשאירו פרטים. התמונה משתנה שמכניסים למסע הלקוח אלמנטים של חימום לידים. במאמר נראה מספר שיטות איך עושים את זה. בואו נגיד שאחרי קריאה ויישום הדברים הלידים שלכם כבר לא יהיו אותו הדבר!