איך לשגר ללקוח הצעת מחיר מעלפת, שעושה אפקט WOW ואפילו כוללת חתימה דיגיטלית

בכנות? 

אני האחרון שאגיד שבשביל לסגור עסקה צריך הצעת מחיר מעוצבת ומשוקעת. אני מאוד מאמין בתהליכי שיווק אפקטיביים וכמובן במכירות. אבל אין ספק שאם ההצעה שלנו מיוחדת וממש לא "כמו כולם" אז אולי דוקא זה מה שיביא את הנוק אאוט הסופי של העסקה, ואת הלקוח להחלטה של דווקא איתו אני רוצה לעבוד.

ואם במסגרת העסקה אנחנו צריכים את החתימה של הלקוח בשביל להתקדם? 

אז בכלל שווה להשתמש במערכת הצעות המחיר המעוצבות של Prospero!

אוקיי, נתחיל מהתחלה…

לפני חצי שנה ככה לקוחה ביקשה ממני חוות דעת על הצעת מחיר שקיבלה מסוכנות פרסום. הלינק הוביל אותי לאתר שהציג הצעה מעוצבת, יפה, וסקסית כמו שבחיים לא ראיתי.

תוך 3 דקות כבר היה חשבון ניסיון במערכת והתחלתי לשחק עם הטמפלטים שם (הכי מתאים

לי בתור "פריק" של אוטומציה להתלהב שאני רואה כלי מגניב וחדש, ממש כמו ילד שקיבל צעצוע)

מה שיפה במערכת הצעות המחיר של Prospero זה שאפשר להכין טמפלטים שונים, ולהעתיק אותם מתי שרוצים לשלוח ללקוח הצעה חדשה. לי באופן אישי זה חוסך המון זמן, תוך פחות מדקה אני יכול לשגר ללקוח הצעה למייל.

עוד משהו שאהבתי זה שאני יכול לראות מתי הלקוח פתח את ההצעה (מקבל מייל על זה) מה שיכול לעזור לי בתהליכי הפולואפ.

בתור יועץ אוטומציה, כמובן שהדבר הראשון שבדקתי זה התממשקות לזאפייר ואינטגרומט (יש לשתיהן) מה שאומר שבכל פעם שלקוח חותם על הצעה, המסמך החתום נשלח אוטומטית לכרטיס הלקוח ב – CRM. נייס.

 

האמת שבנוסף להצעות מחיר, מצאתי שימוש ממש חזק למערכת הזאת: חתימה דיגיטלית

יש לי הרבה לקוחות שמוכרים קורסים או שירותי יעוץ, והכנסתי לסיסטם שלהם שליחה אוטומטית של הסכם ההשתתפות (או משהו בסגנון, כל אחד קורא לזה אחרת) מה שחוסך להם הרבה זמן ועושה אפקט WOW ללקוח שרק נרשם וישר מקבל מייל עם הסכם מותאם אישית.

 

ושניה לפני שאני מגיע לת'כלס של הפוסט הזה, עוד משהו שממש אהבתי במערכת הוא התמיכה! 

בממוצע עונים לי בצ'אט תוך פחות מ-5 דקות, והצוות ממש עוזר בכל דבר , והכי חשוב – מאוד פתוח לקבל הצעות לשיפור המערכת. אין עליך תומר אהרון!

 

לדעתי המערכת הזאת צריכה להיות הסטנדרט החדש בשליחת הצעות מחיר, ולכן החלטתי להרים את הכפפה ולהכין הדרכה מוקלטת על השימוש במערכת. החל מיצירת הצעה בסיסית, יצירת טמפלטים, עיצוב, קופי, ואפילו תהליכים קצת יותר מורכבים כמו שליחת הצעה חתומה ל – CRM ועוד (ההדרכה המלאה בוידאו מחכה לכם כאן בהמשך העמוד)

 

 

לגבי עלויות: 1$ לתקופת ניסיון של 3 שבועות, ואחר כך 8$ לחודש או 5$ לחודש בתשלום שנתי. 

בקיצור – 60$ לשנה ואתם סוגרים את הפינה של הצעות המחיר וחתימה דיגיטלית בעסק שלכם (לא חושב שיש צורך להרחיב על העלות תועלת כאן…)

 

אה… ולגבי חוות הדעת על ההצעה שהלקוחה ביקשה ממני? 

נזכרתי בסוף היום שעוד לא הגבתי לה ואמרתי לה ששווה לה ללכת על זה. מעניין למה 🙂

 

אוקיי אז הנה ההדרכה המלאה:

תגובה אחת

סגור לתגובות.