מערכת CRM מבוססת אוטומציות

להגדלת המכירות וניהול מקצועי יותר של העסק

כשמוטמעת בחברה מערכת CRM בשילוב אוטומציות ברמה גבוהה ואיכותית...
כולם מרגישים את זה!

אנשי המכירות

הם כמובן מוכרים יותר! אין לידים שנופלים בין הכסאות ואין פעולות ידניות שגוזלות זמן.

מנהל המכירות

הוא מבסוט יותר! עכשיו יש לו סוף סוף דאשבורד ניהול, דוחו"ת אוטומטיים, הקלטות שיחה ועוד אוטומציות מגניבות

מנהל השיווק

הוא בעננים! בפעם הראשונה יודע איזה קמפיין מכניס כמה כסף ומקבל בהירות על השיווק.

מנהלת המשרד

מאושרת 🙂 אומרת ביי ביי לכל העבודה השחורה שעשתה עד היום שהאוטומציות עושות במקומה. אה, והיא גם מפסיקה לכתוב כל דבר על פתקים

המנכ״ל

מקבל בהירות על כל המחלקות בזמן אמת.
איך אפשר שלא להיות מרוצה?

ועכשיו בואו נדבר על החברה שלכם:

בין אם יש לכם צוות עובדים ובין אם אתם עושים את הכל אם הגעתם לדף הזה כנראה שאתם חווים יום יום אתגרים בניהול השוטף של העסק:

החדשות הטובות:

הגעתם למקום הנכון!

בשיחת ייעוץ קצרה, ללא עלות וללא התחייבות אני עושה
לכם סדר בבחירת מערכתהCRM הבאה שלכם.

נעבור על תהליכי השיווק והמכירות, נראה איך אתם מתנהלים היום ומתוך הנסיון שלי תקבלו המלצה על המערכת המדויקת לכם,

בשילוב אוטומציות שיעשו לכם חיים קלים יותר ויחסכו לכם זמן.

זה הזמן למלא את הטופס:

ככה נראה עסק שמוטמעת אצלו מערכת CRM בשילוב אוטומציות:

כל הלידים מגיעים למקום אחד מסודר

לכל נציג יש את התצוגות שלו: איפה הלידים החדשים, את מי עוד לא הצליח לתפוס, מי בתהליך פולואפ וכו'

לכל משתמש יש את המשימות שלו: לאיזה ליד לחזור ומתי, מי צריך להשלים גבייה,מי צריך לקבל שיחת אפסייל וכו'

שליחה בקליק (או אפילו 100% אוטומטי) של תבניות למייל ולווצאפ

שליחת הצעות מחיר \ סיליבוסים מתוך הכרטיס לקוח

ניהול פרויקט ותפעול תהליכים פנים ארגוניים בצורה ויזואלית ונוחה

דאשבורד לכל עובד! לאיש מכירות (דו"ח יעדים מול ביצוע) למנהל מכירות (דו"ח כללי של כל הנציגים) וכמובן למנכ"ל (דו"ח הכנסות, דו"ח שיווק, דו"ח חריגים וכו')

והאמת? שזה על קצה המזלג, יש עוד כל כך הרבה. המטרה כאן היא לשלב את הידע והנסיון של מאות הפרויקטים
שכבר עשינו עם החלומות הכי פרועים שלכם!

אז איך נראה פרויקט של הטמעת מערכת CRM?

כל פרויקט מתחלק ל-3 שלבים:

אפיון


בשלב הזה אנחנו עוברים איתכם על שאלון אפיון ומכירים לעומק את תהליכי העבודה שלכם, המערכות הקיימות, צווארי הבקבוק (מילה יפה ל"תקיעויות") ואיפה אתם מרגישים שמתבזבז לכם ולצוות זמן בפעולות ידניות ולא יעילות. אנחנו כבר נדע מה לשאול 🙂 נכיר גם את השאיפות שלכם והמטרות שלכם מהפרויקט הזה.

שלב 1

הקמה


בשלב הזה מפשילים שרוולים ומתחילים לבנות ולפתח את המערכת. עושים את הבנייה בצמוד לאפיון מהשלב הראשון עד שמגיעים למצב של טסטים כדי לוודא שהכל תקין

שלב 2

הטמעה והדרכה


זה השלב שאנחנו מוסרים לכם את השרביט ואתם מתחילים לעבוד על המערכת. כמובן שהשלב הזה הוא בד"כ מתמשך ויש לכם תקופת זמן מסוימת להדרכות, שליחת ריג'קטים ושיפור של המערכת.

שלב 3

איזה מערכת CRM מתאימה לעסק שלי?

לאחר האפיון תקבלו המלצה על CRM שמדויק לכם לפי הצרכים שעלו בשיחה. אנחנו עובדים עם מגוון מערכות, בין היתר: פווארלינק (פיירברי), פייפדרייב, איירטייבל, קליק אפ, מאנדיי, אוריגמי ועוד.

לכל אחת מהן אנחנו יודעים לחבר בגדול כל מערכת אחרת לפי הצורך: מערכות דיוור, מערכות סליקה, מערכות אוטומציה לווצאפ, יומן קלנדר ומערכות לקביעת פגישות, חתימה דיגיטלית ועוד…

לבחירה מערכת ה-CRM והמערכות הנלוות יש חשיבות מאוד גדולה
והיא נעשית בקפידה!