מעדיפים להקשיב למאמר? (כ - 15 דקות) איך מאפיינים מסע לקוח מבוסס אוטומציה? כולנו שומעים בשנים האחרונות את המושג "מסע לקוח". רגע לפני שנראה איך לאפיין אותו, ואיזה תהליכים אוטומטיים מומלץ לשלב איתו, בואו נבין
מעדיפים להקשיב למאמר? (כ - 15 דקות) איך מאפיינים מסע לקוח מבוסס אוטומציה? כולנו שומעים בשנים האחרונות את המושג "מסע לקוח". רגע לפני שנראה איך לאפיין אותו, ואיזה תהליכים אוטומטיים מומלץ לשלב איתו, בואו נבין
קורסים דיגיטליים הם ללא ספק עולם מדהים ורווחי, ובעזרתו אפשר למנף את ההכנסות של העסק. כמו בכל דבר גם כאן מסתתר הרבה כסף על הריצפה כשלא יודעים איפה לחפש אותו. כמובן שבשביל זה יש אוטומציות ובמאמר הזה נראה 3 אוטומציות שישפרו את הרווחיות של הקורס הדיגיטלי שלכם!
מה המשאב הכי יקר בעסק שלכם? נו ברור, הזמן שלכם.. ומה המשאב השני הכי יקר? הזמן של אנשי המכירות שלכם! אז אם הזמן שלהם כל כך חשוב, וכל דקת שיחה עתידה לייצר לנו כסף,
אנשי מכירות מקצוענים שואפים תמיד להשתפר, ואני לגמרי בעד: להתאמן על חיבור טוב יותר עם הלקוחות, לשפר את איכות השאלות שלהם וכמובן לטפל טוב יותר בהתנגדויות. אבל מה אם בנוסף לכל זה היתה דרך, אוטומטית לחלוטין, שמשפרת משמעותית את אחוז הסגירה של העסקאות? הייתם מרשים לעצמכם להתעלם ממנה?
אין עסק שלא היה רוצה לשלב אוטומציות בתהליכי השיווק והמכירות שלו. הרבה פעמים "אוטומציות לווצאפ" יכול להישמע מורכב, מסורבל ואפילו יקר. הבשורות הטובות: עם GREEN API זה בדיוק להיפך!
מערכת קלה, מהירה ואפילו זולה. המאמר הבא נסקור את אחת המערכות הפופולאריות לשליחת הודעות אוטומטיות לווצאפ. מוכנים? תוך 10 דקות מעכשיו יכולה להיות לכם את האוטומציה הראשונה שלכם לווצאפ!
כמעט כל עסק שמפרסם היום באונליין צריך אוטומציות. ובשלב כלשהו בתחילת הדרך, צריכה להתקבל ההחלטה גורלית באיזה מערכת אוטומציה להשתמש מבין 2 המערכות המובילות היום בעולם ה No Code של האוטומציה:
Zapier (זאפייר) ו-Make (מייק).
אוטומציה שיווקית היא סדרה של פעולות אוטומטיות שהמטרה שלהן היא לשפר את תהליכי השיווק של העסק. היום יש מגוון רחב של ערוצי שיווק והעברת מסרים, ושילוב של אוטומציות לא רק חוסך זמן (והרבה!) אלא משפר את האיכות של המתעניינים ואפילו את חווית הלקוח. כל אלה משפיעים בסופו של דבר על ההכנסות והרווחים. כלי האוטומציה השיווקית היום מגוונים והשימוש בהם לא מצריך ידע בקוד. המערכות פשוטות ומאוד ויזואליות ואפשר ממש תוך כמה דקות לבנות אוטומציות בתהליכי השיווק שלא מביישות ארגונים וחברות ענקיות. והדבר היפה כאן? העלויות של האוטומציות האלה זניחות ביחס לתמורה שמקבלים מהן! גם בזמן, גם בכסף וגם במקצועיות.
נטישת עגלה היא אתגר משמעותי עבור כל מי שמוכר מוצרים, שירותים וקורסים אונליין.. נתונים מראים שבממוצע, כ-70% מהגולשים שמוסיפים מוצרים לעגלת הקניות, בוחרים בסופו של דבר לנטוש את העגלה מבלי להשלים את הרכישה. אבל רגע לפני שאתם נלחצים מהמספר הזה, אני הולך לשבור כאן מיתוס.
דף תודה = תחילת מסע הלקוח שלכם דף תודה הוא הדף שאליו מגיע הגולש אחרי שהוא משאיר פרטים בדף הנחיתה או באתר שלכם. יש גם דפי תודה לאחר רכישה. מי שקורא קצת בבלוג שלי יודע
השנה 1690. אחת הנשמות הגבוהות שראה העולם היהודי הגיעה לעולם. מעבר להקמת תנועת החסידות אחת הפעילויות המשמעותיות של הבעל שם טוב היתה להוריד את "חכמת הקבלה" לעם: היתה לו יכולת מופלאה לקחת מושגים עמוקים וגבוהים שהיו ידועים למקובלים בלבד, לפשט אותם ולהנגיש "לאנשים הפשוטים מהשוק" - שיוכלו גם להכיר את סודות התורה ולהפיק מהם תועלת בחיים. (כמובן שהוא קיבל הרבה ביקורת אבל זה כבר נושא אחר)
נכון להיום ערוץ התקשורת העיקרי של עסקים עם הלקוחות הוא ללא ספק הוואטסאפ. ערוץ נגיש, זמין, מהיר וכולנו כל היום שם. כמו כלי עסקי - גם בעולם הוואטסאפ יש סוגים שונים של מערכות, גישות ושיטות שיווק.
אז אנחנו כאן כדי לעשות סדר, ובמאמר הזה נסקור את 2 סוגי המערכות:
וואטסאפ רשמי (WhatsApp API)
וואטסאפ לא רשמי.
המונח "אוטומציה" הפך לאחד המילים הלוהטות ביותר בתקופה האחרונה. עם התפתחות הטכנולוגיה והצורך הגובר בייעול תהליכים, נוצרו שני תפקידים מרכזיים בתחום זה: מפתח אוטומציה ואיש אוטומציה עסקית.
לשניהם אמנם מטרה משותפת - לייעל ולשפר תהליכים - אך הדרכים שבהן הם משיגים זאת שונות באופן משמעותי. במאמר זה, נעמיק בהבדלים בין שני התפקידים הללו ונבחן את היתרונות והחסרונות של כל גישה.
הבלבול בין השניים מובן, ולכן במאמר הבא אעשה סדר בין שני המקצועות, ונבין מה כולל כל אחד מהמקצועות.
איירטייבל היא פלטפורמה ייחודית לניהול מידע, שמשלבת את היתרונות של גיליונות אלקטרוניים מוכרים כמו גוגל שיט, עם ממשק משתמש ידידותי, ויזואלי שמשלב אוטומציות ואפשרויות מתקדמות. לא סתם איירטייבל קיבלה את הכינוי ״אקסל על סטרואידים״.
במאמר זה, אסביר מה בדיוק איירטייבל מציעה, איך היא יכול לייעל משמעותית את העבודה בעסק שלכם, ונראה גם כמה דוגמאות מעשיות לשימוש באיירטייבל בתחומים שונים. בואו נצלול פנימה ונגלה שיכול מאוד להיות, שאיירטייבל היא הפתרון שחיפשתם עבור העסק שלכם.
אומרים שמה שלא מודדים אי אפשר לשפר. המשפט הזה כל כך נכון ורלוונטי במיוחד לעולם המכירות: בתור בעלי עסק הדבר שהכי מעניין אותנו הוא כמובן… הכנסות! אם יש לכם צוות מכירות או אפילו אתם עושים את המכירות בעצמכם, המאמר הבא יראה לכם בדיוק איך למדוד את הביצועים של הסגירות, ובהתאם לזה לשפר אותם. זה יותר מורכב ממה שאתם חושבים ובדקות הקרובות תדעו בדיוק איך עושים את זה!
אם גם אתם כמוני, בטח עברתם לא פעם במצב שבו רציתם להגדיל את ההכנסה החודשית שלכם דרך האינטרנט. בין אם זה כדי לשפר את רמת החיים, לחסוך יותר או סתם מרגשת לכם המחשבה על יצירת הכנסה פאסיבית - האינטרנט מלא באפשרויות כאלה. אבל איזו דרך היא באמת הכי טובה?
מדריך Make למתחילים באוטומציה עסקית (לשעבר אינטגרומט) אם אתם מחפשים מדריך make למתחילים הגעתם למקום הנכון. במאמר הזה אתם הולכים ללמוד איך לבנות אוטומציות מגניבות תוך דקות ספורות, ולשפר את תהליכי השיווק והמכירה בעסק שלכם
אוטומציה בקידום אתרים אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא היבט חיוני של כל עסק מקוון. זה כולל סט של טכניקות ואסטרטגיות לשיפור הנראות והדירוג של אתר אינטרנט בדפי תוצאות של מנועי חיפוש (SERP). עם המורכבות הגוברת
בתור מורה לאוטומציה יוצא ששואלים אותי כמה פעמים בשבוע מה זה וובהוק.
בהתחלה הייתי עונה על השאלה הזאת כנראה משהו בסגנון "ממשק API בין מערכות שמייצר אינטגרציות מיידיות" ובתגובה הייתי מקבל משפטים כמו "חבל ששאלתי"... ולכן עם הזמן פיתחתי מיומנות של העברת מסרים באמצעות מטאפורות, כדי להסביר דברים מורכבים בצורה פשוטה.
אחד הדברים הכי חשובים בעולם השיווק הוא לדעת איפה לשים את המשאבים כדי לייצר יותר מכירות. ובשביל זה אנחנו צריכים לדעת לא רק מאיפה מגיעים הלידים שלנו, אלא מאיפה מגיעות המכירות. פשוט אבל הדבר הזה הוא עקב אכילס להרבה מאוד עסקים. במאמר הזה נעשה סדר ונראה מה הצעדים הראשונים לקבל בהירות לגבי מקורות ההגעה המובילים של העסק שלכם.
כל עסק שמפרסם היום באונליין עובד עם מערכת כזאת או אחרת לסליקת אשראי. הבחירה במערכת איכותית, גמישה עם אפשרות לשילוב תהליכי אוטומציה.
קורסים דיגיטליים הם ללא ספק עולם מדהים ורווחי, ובעזרתו אפשר למנף את ההכנסות של העסק. כמו בכל דבר גם כאן מסתתר הרבה כסף על הריצפה כשלא יודעים איפה לחפש אותו. כמובן שבשביל זה יש אוטומציות ובמאמר הזה נראה 3 אוטומציות שישפרו את הרווחיות של הקורס הדיגיטלי שלכם!
מה המשאב הכי יקר בעסק שלכם? נו ברור, הזמן שלכם.. ומה המשאב השני הכי יקר? הזמן של אנשי המכירות שלכם! אז אם הזמן שלהם כל כך חשוב, וכל דקת שיחה עתידה לייצר לנו כסף,
אין עסק שלא היה רוצה לשלב אוטומציות בתהליכי השיווק והמכירות שלו. הרבה פעמים "אוטומציות לווצאפ" יכול להישמע מורכב, מסורבל ואפילו יקר. הבשורות הטובות: עם GREEN API זה בדיוק להיפך!
מערכת קלה, מהירה ואפילו זולה. המאמר הבא נסקור את אחת המערכות הפופולאריות לשליחת הודעות אוטומטיות לווצאפ. מוכנים? תוך 10 דקות מעכשיו יכולה להיות לכם את האוטומציה הראשונה שלכם לווצאפ!
כמעט כל עסק שמפרסם היום באונליין צריך אוטומציות. ובשלב כלשהו בתחילת הדרך, צריכה להתקבל ההחלטה גורלית באיזה מערכת אוטומציה להשתמש מבין 2 המערכות המובילות היום בעולם ה No Code של האוטומציה:
Zapier (זאפייר) ו-Make (מייק).
נטישת עגלה היא אתגר משמעותי עבור כל מי שמוכר מוצרים, שירותים וקורסים אונליין.. נתונים מראים שבממוצע, כ-70% מהגולשים שמוסיפים מוצרים לעגלת הקניות, בוחרים בסופו של דבר לנטוש את העגלה מבלי להשלים את הרכישה. אבל רגע לפני שאתם נלחצים מהמספר הזה, אני הולך לשבור כאן מיתוס.
השנה 1690. אחת הנשמות הגבוהות שראה העולם היהודי הגיעה לעולם. מעבר להקמת תנועת החסידות אחת הפעילויות המשמעותיות של הבעל שם טוב היתה להוריד את "חכמת הקבלה" לעם: היתה לו יכולת מופלאה לקחת מושגים עמוקים וגבוהים שהיו ידועים למקובלים בלבד, לפשט אותם ולהנגיש "לאנשים הפשוטים מהשוק" - שיוכלו גם להכיר את סודות התורה ולהפיק מהם תועלת בחיים. (כמובן שהוא קיבל הרבה ביקורת אבל זה כבר נושא אחר)
נכון להיום ערוץ התקשורת העיקרי של עסקים עם הלקוחות הוא ללא ספק הוואטסאפ. ערוץ נגיש, זמין, מהיר וכולנו כל היום שם. כמו כלי עסקי - גם בעולם הוואטסאפ יש סוגים שונים של מערכות, גישות ושיטות שיווק.
אז אנחנו כאן כדי לעשות סדר, ובמאמר הזה נסקור את 2 סוגי המערכות:
וואטסאפ רשמי (WhatsApp API)
וואטסאפ לא רשמי.
המונח "אוטומציה" הפך לאחד המילים הלוהטות ביותר בתקופה האחרונה. עם התפתחות הטכנולוגיה והצורך הגובר בייעול תהליכים, נוצרו שני תפקידים מרכזיים בתחום זה: מפתח אוטומציה ואיש אוטומציה עסקית.
לשניהם אמנם מטרה משותפת - לייעל ולשפר תהליכים - אך הדרכים שבהן הם משיגים זאת שונות באופן משמעותי. במאמר זה, נעמיק בהבדלים בין שני התפקידים הללו ונבחן את היתרונות והחסרונות של כל גישה.
הבלבול בין השניים מובן, ולכן במאמר הבא אעשה סדר בין שני המקצועות, ונבין מה כולל כל אחד מהמקצועות.
אם גם אתם כמוני, בטח עברתם לא פעם במצב שבו רציתם להגדיל את ההכנסה החודשית שלכם דרך האינטרנט. בין אם זה כדי לשפר את רמת החיים, לחסוך יותר או סתם מרגשת לכם המחשבה על יצירת הכנסה פאסיבית - האינטרנט מלא באפשרויות כאלה. אבל איזו דרך היא באמת הכי טובה?
מדריך Make למתחילים באוטומציה עסקית (לשעבר אינטגרומט) אם אתם מחפשים מדריך make למתחילים הגעתם למקום הנכון. במאמר הזה אתם הולכים ללמוד איך לבנות אוטומציות מגניבות תוך דקות ספורות, ולשפר את תהליכי השיווק והמכירה בעסק שלכם
אוטומציה בקידום אתרים אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא היבט חיוני של כל עסק מקוון. זה כולל סט של טכניקות ואסטרטגיות לשיפור הנראות והדירוג של אתר אינטרנט בדפי תוצאות של מנועי חיפוש (SERP). עם המורכבות הגוברת
אוטומציה שיווקית היא סדרה של פעולות אוטומטיות שהמטרה שלהן היא לשפר את תהליכי השיווק של העסק. היום יש מגוון רחב של ערוצי שיווק והעברת מסרים, ושילוב של אוטומציות לא רק חוסך זמן (והרבה!) אלא משפר את האיכות של המתעניינים ואפילו את חווית הלקוח. כל אלה משפיעים בסופו של דבר על ההכנסות והרווחים. כלי האוטומציה השיווקית היום מגוונים והשימוש בהם לא מצריך ידע בקוד. המערכות פשוטות ומאוד ויזואליות ואפשר ממש תוך כמה דקות לבנות אוטומציות בתהליכי השיווק שלא מביישות ארגונים וחברות ענקיות. והדבר היפה כאן? העלויות של האוטומציות האלה זניחות ביחס לתמורה שמקבלים מהן! גם בזמן, גם בכסף וגם במקצועיות.
אומרים שמה שלא מודדים אי אפשר לשפר. המשפט הזה כל כך נכון ורלוונטי במיוחד לעולם המכירות: בתור בעלי עסק הדבר שהכי מעניין אותנו הוא כמובן… הכנסות! אם יש לכם צוות מכירות או אפילו אתם עושים את המכירות בעצמכם, המאמר הבא יראה לכם בדיוק איך למדוד את הביצועים של הסגירות, ובהתאם לזה לשפר אותם. זה יותר מורכב ממה שאתם חושבים ובדקות הקרובות תדעו בדיוק איך עושים את זה!
בתור מורה לאוטומציה יוצא ששואלים אותי כמה פעמים בשבוע מה זה וובהוק.
בהתחלה הייתי עונה על השאלה הזאת כנראה משהו בסגנון "ממשק API בין מערכות שמייצר אינטגרציות מיידיות" ובתגובה הייתי מקבל משפטים כמו "חבל ששאלתי"... ולכן עם הזמן פיתחתי מיומנות של העברת מסרים באמצעות מטאפורות, כדי להסביר דברים מורכבים בצורה פשוטה.
איירטייבל היא פלטפורמה ייחודית לניהול מידע, שמשלבת את היתרונות של גיליונות אלקטרוניים מוכרים כמו גוגל שיט, עם ממשק משתמש ידידותי, ויזואלי שמשלב אוטומציות ואפשרויות מתקדמות. לא סתם איירטייבל קיבלה את הכינוי ״אקסל על סטרואידים״.
במאמר זה, אסביר מה בדיוק איירטייבל מציעה, איך היא יכול לייעל משמעותית את העבודה בעסק שלכם, ונראה גם כמה דוגמאות מעשיות לשימוש באיירטייבל בתחומים שונים. בואו נצלול פנימה ונגלה שיכול מאוד להיות, שאיירטייבל היא הפתרון שחיפשתם עבור העסק שלכם.
כל עסק שמפרסם היום באונליין עובד עם מערכת כזאת או אחרת לסליקת אשראי. הבחירה במערכת איכותית, גמישה עם אפשרות לשילוב תהליכי אוטומציה.
מעדיפים להקשיב למאמר? (כ - 15 דקות) איך מאפיינים מסע לקוח מבוסס אוטומציה? כולנו שומעים בשנים האחרונות את המושג "מסע לקוח". רגע לפני שנראה איך לאפיין אותו, ואיזה תהליכים אוטומטיים מומלץ לשלב איתו, בואו נבין
אנשי מכירות מקצוענים שואפים תמיד להשתפר, ואני לגמרי בעד: להתאמן על חיבור טוב יותר עם הלקוחות, לשפר את איכות השאלות שלהם וכמובן לטפל טוב יותר בהתנגדויות. אבל מה אם בנוסף לכל זה היתה דרך, אוטומטית לחלוטין, שמשפרת משמעותית את אחוז הסגירה של העסקאות? הייתם מרשים לעצמכם להתעלם ממנה?
נטישת עגלה היא אתגר משמעותי עבור כל מי שמוכר מוצרים, שירותים וקורסים אונליין.. נתונים מראים שבממוצע, כ-70% מהגולשים שמוסיפים מוצרים לעגלת הקניות, בוחרים בסופו של דבר לנטוש את העגלה מבלי להשלים את הרכישה. אבל רגע לפני שאתם נלחצים מהמספר הזה, אני הולך לשבור כאן מיתוס.
דף תודה = תחילת מסע הלקוח שלכם דף תודה הוא הדף שאליו מגיע הגולש אחרי שהוא משאיר פרטים בדף הנחיתה או באתר שלכם. יש גם דפי תודה לאחר רכישה. מי שקורא קצת בבלוג שלי יודע
מדריך Make למתחילים באוטומציה עסקית (לשעבר אינטגרומט) אם אתם מחפשים מדריך make למתחילים הגעתם למקום הנכון. במאמר הזה אתם הולכים ללמוד איך לבנות אוטומציות מגניבות תוך דקות ספורות, ולשפר את תהליכי השיווק והמכירה בעסק שלכם
אחד הדברים הכי חשובים בעולם השיווק הוא לדעת איפה לשים את המשאבים כדי לייצר יותר מכירות. ובשביל זה אנחנו צריכים לדעת לא רק מאיפה מגיעים הלידים שלנו, אלא מאיפה מגיעות המכירות. פשוט אבל הדבר הזה הוא עקב אכילס להרבה מאוד עסקים. במאמר הזה נעשה סדר ונראה מה הצעדים הראשונים לקבל בהירות לגבי מקורות ההגעה המובילים של העסק שלכם.
Automated page speed optimizations for fast site performance