איך הבעל שם טוב (מייסד החסידות) נתן לי השראה לחזון של העסק?

השנה 1690. אחת הנשמות הגבוהות שראה העולם היהודי הגיעה לעולם. מעבר להקמת תנועת החסידות אחת הפעילויות המשמעותיות של הבעל שם טוב היתה להוריד את "חכמת הקבלה" לעם: היתה לו יכולת מופלאה לקחת מושגים עמוקים וגבוהים שהיו ידועים למקובלים בלבד, לפשט אותם ולהנגיש "לאנשים הפשוטים מהשוק" - שיוכלו גם להכיר את סודות התורה ולהפיק מהם תועלת בחיים. (כמובן שהוא קיבל הרבה ביקורת אבל זה כבר נושא אחר)

אז… איך כל זה קשור אליי?

בתחילת הקורונה כשפתחתי את קורס האוטומציה העסקית הראשון שלי. הוא היה מיועד בעיקר לאנשי דיגיטל - היה לי ברור שהם אלה שיבינו את עולם האוטומציות ודוקא אליהם התוכן הזה ידבר.

כמה שנים קדימה הבנתי שטעיתי. העולם מתקדם בקצב כזה מהיר שגם בעלי עסקים שלא בהכרח תותחי טכנולוגיה רוצים להיחשף לכלים ומערכות שבסופו של דבר משפרות את הביצועים של העסק שלהם.

קבלתי החלטה להוריד לקרקע את עולם האוטומציה העסקית ולפתוח את הקורסים שלי לכולם - לכל בעל עסק שמפרסם באונליין ורוצה לשלב אוטומציות כדי לקבל ביצועים טובים יותר:

לידים חמים יותר, סגירות קלות יותר, חוויות לקוח משופרת, מסעות לקוח חזקים ועוד... ⭐

לקחתי את האוטומציות הכי מבוקשות והכנסתי אותם לקורס "אוטומציות במסע לקוח" שמועבר בצורה פשוטה, מונגשת וממוקדת ממש שלב אחרי שלב, ככה שגם מי שלא נגע מימיו במערכות "המורכבות" האלה יכול תוך זמן קצר לבנות תהליכי אוטומציה שהוא לא חלם שיצליח לעשות בעצמו 🚀

אני מקבל כל יום פידבק מתלמידים על זה שהם פשוט בהלם מאוטומציות שהצליחו לבנות בעצמם בלי ידע מוקדם.

(והאמת - אפילו מכאלה שיש להם נסיון בבניית אוטומציות ובשיווק שאומרים שהצלחתי לחדש להם לא מעט)

אז תודה לרבי ישראל הבעל שם טוב שנתן לי השראה להשפיע על יותר אנשים ולקבל סיפוק יום יומי מפידבקים שאני מקבל.

תוכן עניינים
Picture of שגיא שני
שגיא שני
מנכ"ל Smartup - חברה שמאפיינת מערכות CRM ומסעות לקוח מבוססי אוטומציה. מייסד הקורס "תותחי אוטומציה עסקית", חי ונושם מכירות ושיווק דיגיטלי משנת 2014. נשוי למור ואבא ל-2 קטנטנים.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

למד עוד בנושא:
מיני קורס אוטומציה עסקית בעזרת MAKE

שמלמד אותך צעד אחרי צעד איך לייצר תהליכי אוטומציה אצלך בעסק או לעסקים שעובדים איתך

קורס אוטומציות במסע לקוח

למי שרוצה להכניס אוטומציות לעסק שלנו כדי לשפר את השיווק והמכירות

מאמרים מומלצים
איש אוטומציה עסקית ומפתח אוטומציה
אוטומציה עסקית
ההבדל בין מפתח אוטומציה לאיש אוטומציה עסקית

המונח "אוטומציה" הפך לאחד המילים הלוהטות ביותר בתקופה האחרונה. עם התפתחות הטכנולוגיה והצורך הגובר בייעול תהליכים, נוצרו שני תפקידים מרכזיים בתחום זה: מפתח אוטומציה ואיש אוטומציה עסקית.

לשניהם אמנם מטרה משותפת - לייעל ולשפר תהליכים - אך הדרכים שבהן הם משיגים זאת שונות באופן משמעותי. במאמר זה, נעמיק בהבדלים בין שני התפקידים הללו ונבחן את היתרונות והחסרונות של כל גישה.

הבלבול בין השניים מובן, ולכן במאמר הבא אעשה סדר בין שני המקצועות, ונבין מה כולל כל אחד מהמקצועות.

המשך קריאה »
אוטומציות לאנשי מכירות
מסע לקוח
5 אוטומציות שהופכות את אנשי המכירות שלכם (או אתכם) לטובים יותר

אנשי מכירות מקצוענים שואפים תמיד להשתפר, ואני לגמרי בעד: להתאמן על חיבור טוב יותר עם הלקוחות, לשפר את איכות השאלות שלהם וכמובן לטפל טוב יותר בהתנגדויות. אבל מה אם בנוסף לכל זה היתה דרך, אוטומטית לחלוטין, שמשפרת משמעותית את אחוז הסגירה של העסקאות? הייתם מרשים לעצמכם להתעלם ממנה?

המשך קריאה »
אוטומציה בשיווק
אוטומציה שיווקית: 6 אוטומציות שיקחו את השיווק שלכם לנקסט לבל

אוטומציה שיווקית היא סדרה של פעולות אוטומטיות שהמטרה שלהן היא לשפר את תהליכי השיווק של העסק. היום יש מגוון רחב של ערוצי שיווק והעברת מסרים, ושילוב של אוטומציות לא רק חוסך זמן (והרבה!) אלא משפר את האיכות של המתעניינים ואפילו את חווית הלקוח. כל אלה משפיעים בסופו של דבר על ההכנסות והרווחים. כלי האוטומציה השיווקית היום מגוונים והשימוש בהם לא מצריך ידע בקוד. המערכות פשוטות ומאוד ויזואליות ואפשר ממש תוך כמה דקות לבנות אוטומציות בתהליכי השיווק שלא מביישות ארגונים וחברות ענקיות. והדבר היפה כאן? העלויות של האוטומציות האלה זניחות ביחס לתמורה שמקבלים מהן! גם בזמן, גם בכסף וגם במקצועיות.

המשך קריאה »
כאן קובעים שיחת ייעוץ ללא עלות: