איך דף התודה מייצר לכם לידים חמים יותר?

דף תודה = תחילת מסע הלקוח שלכם

דף תודה הוא הדף שאליו מגיע הגולש אחרי שהוא משאיר

פרטים בדף הנחיתה או באתר שלכם. יש גם דפי תודה לאחר רכישה.

מי שקורא קצת בבלוג שלי יודע שאני מדבר הרבה על מסע לקוח, ומבחינתי דף התודה

הוא תחילת המסע.

הנה האג'נדה הכללית שלי לגבי איך דף תודה צריך להיראות הולכת ככה:

אחרי שלגולש משאיר פרטים אצלנו, אנחנו רוצים להשאיר "במגרש הביתי"

שלנו ולתת לו עוד: עוד תוכן, עוד ערך, עוד דרכי יצירת קשר, עוד הצעות...

כמובן שהכל צריך להיות רלוונטי ובמידה הנכונה.

 

מה המבנה הנכון של דף תודה?

נתחיל באיך דף תודה לא צריך להיראות: "קיבלנו את הפרטים שלך, ניצור קשר בקרוב".

במילים אחרות - "אתה מוזמן עכשיו לעבור לגלוש אצל המתחרים שלנו ולהשאיר גם

שם פרטים"... מבינים איזה טעות?

 

אז מה נכון לעשות: קודם כל חשוב להבין שיש כמה סוגים של דפי נחיתה, ולכל אחד דף

תודה מתאים. למשל: דף נחיתה למוצר \ שירות מסוים, הרשמה לוובינר, מדריך חינמי, שיחת ייעוץ ועוד.

אני אדבר כרגע על דף נחיתה קלאסי של השארת פרטים, ובהמשך ניגע בעוד דוגמאות.

 

אז ברוב המקרים אפשר באמת להגיד שהגולש ברמת חום גבוהה לאחר שהשאיר פרטים והגיע לדף התודה.

מה שאני אוהב לעשות זה להציע לו בשלב הזה 3-4 אפשרויות, ובנוסף כפתור ליצירת קשר מהירה בווצאפ.

הנה כמה פעולות שאפשר להציע:

  • מעבר לערוץ היוטיוב שלנו לראות עוד תכנים
  • מעבר לבלוג שלנו לקרוא עוד מאמרים
  • לעקוב אחרינו בפייסבוק \ אינסטגרם \ טיקטוק
  • הזמנה למלא שאלון הכרות
  • הזמנה להוריד מדריך עם ערך שקשור לשירות שלנו
  • אפשרות לקבוע איתנו פגישה באופן אוטומטי (קלנדלי נגיד)

לפני שנראה דוגמא הנה כמה הערות:

  • תשקיעו בקופי חזק! מה לדעתכם יותר מושך?
    - "הרשמה לערוץ היוטיוב"
    או
    - "בערוץ יוטיוב שלנו מקבלים הדרכות פרקטיות לגמרי בחינם על אוטומציה עסקית, שווה להירשם"
  • אם אתם מזמינים את הגולש למלא שאלון הכרות, עדיף שזאת תהיה האופציה היחידה (כדי למקד אותו
    לבצע פעולה אחת)
  • שימו לב לא לתת יותר מ-4 אפשרויות, זה סתם יצור עומס
  • ממליץ לשלב תמיד כפתור ווצאפ (בפינה התחתונה) ליצירת קשר מיידי עם נציג

 

דוגמא לדף תודה איכותי שכתבתי ללקוח שלי מעולם האילוף כלבים:

רוצים עוד דוגמא?

הנה הדף תודה של מי שמשאיר פרטים בדף נחיתה של קורס אוטומציה עסקית:

 

בדף תודה הזה העדפתי להתמקד בלהזמין את הלקוח למלא שאלון הכרות,

ומשם הוא נכנס למסע שלם שמלווה אותו בתהליך 🙂

 

אז בואו נסכם מה היה לנו עד עכשיו:

  • חשוב להשקיע בדף תודה שמזמין את הגולש לבצע מספר פעולות שישפרו את רמת החום והעניין שלו במוצר שלנו
  • דוגמאות לפעולות כאלה: הצצה בבלוג שלנו, הזמנה להירשם לערוץ יוטיוב, למלא שאלון הכרות,לקבוע פגישה, לעקוב אחרינו באינסטגרם
  • מומלץ תמיד לשלב אפשרות לשלוח הודעת ווצאפ (אלינו או לנציג מכירות)
  • חשוב להקפיד על קופי חזק ומניע לפעולה, ולא סתם טקסטים עייפים ומשעממים

 

ולסיום, טיפ למתקדמים שרוצים לעשות אפקט WOW לגולש:

(כדי לבצע את הטיפ הזה דרושה שליטה בסיסית באלמנטור)

כדי לתת יחס אישי לגולש אחרי שהשאיר פרטים והגיע לדף תודה, אפשר להשאיר את השם שלו בכותרת של הדף תודה!

זה יראה משהו כזה:

"איזה כיף שגיא, קבלנו את הפרטים שלך וניצור קשר ממש בקרוב! בינתיים, מזמינים אותך למלא שאלון הכרות"

אמרתי אפקט WOW או לא? לפחות אותי זה מרגש, כי פשוט אף אחד לא עושה את זה.

 

אז איך מוסיפים יחס אישי לדף התודה:

  1. מומלץ להפריד בטופס את השדות של השם הפרטי והשם משפחה כדי שנוכל לקלוט בקלות את השם הפרטי
  2. מגדירים במזהה id (מזהה שדה) משהו בסגנון: first_name
  3. לוקחים את השורט קוד של השדה, זה יראה ככה: [field id="first_name"]
  4. משרשרים את השורט קוד מהסעיף הקודם לדף התודה שלכם, זה יראה משהו כזה: smartup.co.il/thanks/name=[field id="name"]
    (שימו לב שיצרתי פרמטר אקראי בשם "name", נשתמש בו בסעיף הבא)
  5. בדף התודה עצמו, כדי להציג את השם הפרטי מהדף הקודם, נבחר כותרת עם תוכן דינמי, נוסיף את שם הפרמטר ("name") ונבחר מה
    יהיה התוכן שלפניו ואחריו. הפעם אין מנוס מצילום מסך מתוך אלמנטור 🙂

דף תודה עם יחס אישי

 

מקווה שהיה ברור, יש עוד מדריכים ביוטיוב על זה אולי אעלה בקרוב בעצמי, אלמנטור זה פחות הצד החזק שלי למרות שאני מכיר

כמה טריקים חזקים פה ושם...

 

ולא שכחתי, הנה כמה דוגמאות לדפי תודה נוספים:

  • וובינר - תזמינו את הגולש לקבוצת ווצאפ עם תוכן ייחודי לקראת השידור
  • רכישה של מוצר - תציעו לגולש קופון הנחה לרכישה של מוצר נוסף
  • מדריך חינמי - תזמינו את הגולש להשאיר פרטים לשיחת ייעוץ

 

לסיכום:

תבחרו לפחות דף נחיתה אחד שלכם, תעברו על הדף התודה שלו ותשאלו את עצמכם איזה פעולות אתם רוצים

שעכשיו הגולש יבצע, ופשוט תוסיפו אותן. בהצלחה!

 

רוצה לקרוא שוב משהו ספציפי במאמר?
שגיא שני
שגיא שני
מנכ"ל Smartup - חברה שמאפיינת מערכות CRM ומסעות לקוח מבוססי אוטומציה. מייסד הקורס "תותחי אוטומציה עסקית", חי ונושם מכירות ושיווק דיגיטלי משנת 2014. נשוי למור ואבא ל-2 קטנטנים.
קבע עכשיו שיחת ייעוץ ללא עלות
ונראה איזה אוטומציה מתאימה לעסק שלך