אם אין לכם עדיין

אוטומציות במסע לקוח..

הנה כל מה שאתם משאירים על הרצפה:

הנה כל מה שאתם משאירים על הרצפה:

לידים חמים יותר

רווח גבוה יותר

סגירות קלות יותר

חווית לקוח חזקה יותר

המלצות רותחות יותר

עסק שעובד טוב יותר

אז… נראה ששווה להמשיך לקרוא את הדף לא?

רוב תהליכי השיווק והמכירות שיוצא לי לראות

נראים ככה:

ליד משאיר פרטים

ו... לא קורה כלום

מקבל שיחת טלפון

אחרי כמה שעות (או ימים?)

הוא כן עונה?

מנסים למכור במקום

הוא לא עונה?

חוזרים אליו מתישהו, אם בכלל....

עוברים לליד הבא…

אוקיי...

ומה הבעיה עם זה?

זה משעמם. אתם כמו כולם.

אין משהו מיוחד בתהליך, אין אפקט WOW. 
סיכוי טוב שהלקוח משאיר פרטים ועובר למתחרה שלכם כדי להשוות מחיר.

נכון שנהיה קשה להשיג אנשים בטלפון?

אז אם כבר השגנו לידים, לא כדאי לעשות מאמץ כדי אשכרה לדבר איתם?


השיחה הראשונית הרבה פעמים קרה וטכנית.

הלקוח לא באמת מכיר אותנו ולמה אנחנו מיוחדים. בקיצור, שיחת מכירה צפויה להיות קשה.

סיימתם תהליך עם לקוח?

אם אתם לא מאפסלים אותו / מבקשים ממנו המלצה / הפנייה / משוב אתם פשוט משאירים כסף על הרצפה. לא חבל?

אין דרך להשתפר.

אם לא אוספים מידע ומשובים מהלקוחות תוך כדי התהליך, איך נדע מה צריך לשפר ולחזק כדי להשיג תוצאות טובות יותר?

בקיצור:
אין מסע לקוח שמעביר את הגולש
תהליך חימום איכותי ומייצר חוויה מרגשת.

אז למה כדאי לשלב אוטומציה במסע הלקוח?

אם יש לכם משרד פרסום:

ובשורה התחתונה, תייצרו יותר ערך ללקוחות שלכם ותוסיפו לסוכנות

ערוצי הכנסה מבוקשים ורווחיים

אם אתם מפרסמים בדיגיטל:

ובשורה התחתונה, תגלו איך לחמם את הליד מרגע השארת הפרטים ועד המכירה
תוך דגש על חווית לקוח מקסימלית

בתכל׳ס ככה זה נראה:

וואצאפ מיידי

שאלון חימום

קביעת פגישה

סדרת מיילים

מסרים אוטומטיים

פולואפים חכמים

הצעת מחיר/ 
סילבוס

שליחת המלצות

נטישת עגלה

הודעות welcome

סיסטם אפסייל

מנגנון הפניות

מנגנון ביקורות

שאלון משוב

נכון ששמתם לב

להבדל?

את כל התהליכים האלה אני מלמד בקורס

בסרטוני הדרכה מפורטים, פשוטים ולביצוע מיידי כך שתוכלו לשפר דרמטית את החוויה של הלקוחות ולהגדיל משמעותית את הסיכוי להמרות איכותיות!


והנה החלק היפה:

יש מסע לקוח למגנט לידים, ולמשפך שיווק למוצר מסוים,
ולוובינר ולמוצר פרימיום ועוד...

ברגע שמבינים את הסיסטם פשוט מרימים מסע לקוח פר מוצר
ורואים את ההשפעה על השיווק / מכירות / חווית לקוח באופן מיידי!

החלטתם ללכת
על הקורס?

אתם יודעים כבר מה לעשות...

אז מה מקבלים בקורס?

13 שיעורים באתר הקורס (פתוח לכל החיים)

הדרכות מפורטות, צילום מסך שלי מתוך המערכות בונה ביחד איתכם את האוטומציות.

תמיכה במייל למשך חודשיים

ניחוש מושכל: במהלך הקורס יהיו לכם לכם שאלות \ התייעצויות \ התלבטויות… בקיצור, תצטרכו עזרה. לגיטימי. בשביל זה יש לכם אותי בצד השני של המייל.

תבניות
One click automation

תנו לי לחסוך לכם שעות של בניית אוטומציות ופשוט תעשו העתק הדבק לתבניות של תהליכי אוטומציה שכבר בניתי בשבילכם.

ו...ברור שיש בונוסים!

בונוס 1
איך לשפר את ההמרה של האתר שלכם בפחות מ-10 דקות בעזרת צ'אט בוט אוטומטי
הדרכה על
וירטואל ספיריטס
בונוס 2
איך לנהל את הלידים והמכירות בצורה מסודרת בלי לפספס עסקאות?
הדרכה על אייר טייבל

מה תלמידים אומרים
על הקורס:

ועכשיו הגענו לחלק שאני מדבר על המחיר…

אוקיי, בלי הקדמות.
בלי קשקושים.
בלי מחיר מיוחד עד היום בחצות.
בלי  להוכיח שהקורס הולך לייצר לכם הכנסות מטורפות ולחסוך ים זמן.

ובלי הסברים למה זאת ההשקעה הכי משתלמת ב-2024.

המחיר הוא:

297 ש"ח

כולל מע"מ (עד 5 תשלומים)

החלטת ללכת
על הקורס?

אתם יודעים כבר מה לעשות...

סילבוס

(מה בת'כלס לומדים בקורס?)

לאפיין מסע לקוח סקסי ואיכותי 

לבנות אוטומציות ב-MAKE. אומר מראש - זה ממכר!

לייצר אוטומציות לווצאפ שפשוט מגדילות מכירות

לכתוב שאלוני חימום ברמה הכי גבוהה שיש

לתכנן צ'אט בוטים שמטיסים את ההמרות של האתר שלכם

להרים אוטומציות באתרי איקומרס שמשפרות את הרווחיות

לשלוח הצעות מחיר (וגם סיליבוסים) מעוצבים, ממירים ואוטומטיים

לקבוע פגישה אוטומטית בלי "לפתוח יומנים"

שאלות נפוצות

בניתי את הקורס בצורה כזאת שהוא יהיה הכי פשוט שאפשר.

לכל תהליך שאני מלמד צירפתי תבנית ככה שממש תוכלו לטעון אותה במקום לבנות מאפס. כמובן שכמו כל דבר שלומדים בפעם הראשונה אם לא נגעתם בחיים במערכות אוטומציה כנראה שיקח קצת זמן עד שתלמדו את התהליכים אבל כשזה יקרה, זה ממכר, מבטיח מנסיון!

שאלה שתמיד חוזרת על על עצמה, התשובה שלי היא כמובן כן ולא 🙂

כמעט לכל מערכת יש מסלול חינמי. לפעמים הוא מספיק בשביל לעבוד איתו ולפעמים תצטרכו את הפיצ'רים שבמסלול שבתשלום. בחרתי בכוונה מערכות שיש להם מסלולים חינמים טובים (Make המערכת המרכזית שתלמדו עליה יש 2 אוטומציות שאפשר לבנות בחינם). בכל מקרה העלויות הן לרוב באיזור ה10$ פלוס מינוס למערכת וללא התחייבות, אז גם אם תצטרכו מנוי חינמי או שניים אני בטוח שזה יהיה בשלב שתהיו בטוחים שיהיה לכם החזר משתלם על ההשקעה.

כל הקורסים שאני מוציא פתוחים לכל החיים (למה לא בעצם?)

יותר מזה, אני מעלה עם הזמן תכנים נוספים, טיפים ועדכונים, אז לא לדאוג לגבי זה…

כן, התמיכה במייל למשך חודשיים מרגע רכישת הקורס. רוצה להתחיל בפועל את הקורס בשלב מאוחר יותר? תעדכן והתמיכה תיחשב רק שתתחיל 🙂

והנה כמה שעפים על הקורס:

החלטתם ללכת על הקורס?

אתם יודעים כבר מה לעשות...

עם מה בת'כלס יוצאים מהקורס?

תדעו לאפיין מסע לקוח ולדעת בדיוק איזה אוטומציות לשלב שזה אומר לבנות תהליכים אוטומטיים בשלב הטרום מכירה, המכירה, והתפעול ואת כולם תבנו במערכת האוטומציות של Make שבשנת 2024 פשוט חובה להכיר אותה! כי היא הולכת לשפר לכם את החיים, ליטרלי!

תלמדו איך להביא את הלידים לשיחת המכירה חמים יותר
ואיך להעביר את הלקוח דרך שאלונים כדי לקבל מידע עליו לפני השיחה הראשונה

אתם תלמדו לבנות צ'אטבוטים לפייסבוק ולדפי נחיתה כדי לשפר את ההמרות של הקמפיינים ותראו איך מייצרים אוטומציות לווצאפ, שרק בשביל זה שווה להצטרף לקורס!

כתב האחריות שלי אליכם:

חשבתי עם עצמי הרבה אם לתת אחריות על הקורס הזה…
מצד אחד אין לי סיבה:

אתם מקבלים על כפית של זהב תוכן איכותי שלמדתי, בניתי ועבדתי בשבילו כמה שנים טובות שבאמת אבל באמת הולך לשפר את השיווק והמכירות שלכם, וכל זה תמורת כמה מאות שקלים בודדים.

ועדיין, אני לא רוצה שהמחיר יהיה כאן שיקול לאף אחד. ומה לעשות, את זה יודעים רק אחרי שמצטרפים לקורס, מיישמים ורואים תוצאות.

ובגלל זה האחריות שאתם מקבלים היא אחריות יישום:
אם צפיתם בלפחות שליש מהקורס וביצעתם לפחות משימה אחת (ששלחתם אליי) ועדיין הקורס לא עונה על הציפיות שלכם או כל סיבה אחרת, יש לכם 7 ימים מרגע הרכישה לשלוח לי מייל 
עם בקשה לקבל החזר מלא על הקורס.

החלטתם ללכת על הקורס?

אתם יודעים כבר מה לעשות...

ולסיום, קצת עליי..

אז אני שגיא שני, נשוי למור ואבא לפלא ופאר.

לא יודע מה איתך, אבל אני הגעתי לעולם האוטומציות לגמרי במקרה.

(למרות שאומרים שאין באמת מקרים)


אחרי שעבדתי כפרילנס 5 שנים במרכז גדול ומצליח להתפתחות אישית ועסקית,
וצברתי מאות שעות של נסיון בשיווק ומכירות - החלטתי לצאת לעצמאות ולפתוח
חנות אינטרנטית לתוספי תזונה טבעיים.

"הבעיה" שלי היתה שהמוצר היה מעולה, והשיווק - עוד יותר…
זה הוביל לפיצוץ במכירות, ככה שלא היתה לי ברירה לחפש איך להפוך את התהליכים בעסק
לכמה שיותר אוטומטיים. זה היה ב-2017 שבפעם הראשונה גיליתי שפראייר מי שאין לו צ'אט
בוט, שאי אפשר לנהל כלום בלי CRM ושדאשבורד מנכ"ל זה אשכרה הדבר הכי חשוב בעסק.


תוך חודשים בודדים הפכתי את העסק למכונה משומנת למכירות,

שלא צריכה אותי יותר מדי ועבודה מעולה גם שהייתי בתאילנד עם אשתי.

כל כך אהבתי את עולם האוטומציות שהתחלתי לעשות פה ושם פרויקטים ללקוחות,
עד שתוך שנה וחצי מכרתי את העסק, והתחלתי להתעסק רק באוטומציות… עד היום.

בתחילת הקורונה פתחתי את "Automation Shcool"
התחלתי ללמד אוטומציות. עד היום עברו אצלי מעל 800 תלמידים.

מקווה שאגרום לך להתמכר לאוטומציה לפחות כמה שקרה לי 😉