איך הבעל שם טוב (מייסד החסידות) נתן לי השראה לחזון של העסק?

השנה 1690. אחת הנשמות הגבוהות שראה העולם היהודי הגיעה לעולם. מעבר להקמת תנועת החסידות אחת הפעילויות המשמעותיות של הבעל שם טוב היתה להוריד את "חכמת הקבלה" לעם: היתה לו יכולת מופלאה לקחת מושגים עמוקים וגבוהים שהיו ידועים למקובלים בלבד, לפשט אותם ולהנגיש "לאנשים הפשוטים מהשוק" - שיוכלו גם להכיר את סודות התורה ולהפיק מהם תועלת בחיים. (כמובן שהוא קיבל הרבה ביקורת אבל זה כבר נושא אחר)

אז… איך כל זה קשור אליי?

בתחילת הקורונה כשפתחתי את קורס האוטומציה העסקית הראשון שלי. הוא היה מיועד בעיקר לאנשי דיגיטל - היה לי ברור שהם אלה שיבינו את עולם האוטומציות ודוקא אליהם התוכן הזה ידבר.

כמה שנים קדימה הבנתי שטעיתי. העולם מתקדם בקצב כזה מהיר שגם בעלי עסקים שלא בהכרח תותחי טכנולוגיה רוצים להיחשף לכלים ומערכות שבסופו של דבר משפרות את הביצועים של העסק שלהם.

קבלתי החלטה להוריד לקרקע את עולם האוטומציה העסקית ולפתוח את הקורסים שלי לכולם - לכל בעל עסק שמפרסם באונליין ורוצה לשלב אוטומציות כדי לקבל ביצועים טובים יותר:

לידים חמים יותר, סגירות קלות יותר, חוויות לקוח משופרת, מסעות לקוח חזקים ועוד... ⭐

לקחתי את האוטומציות הכי מבוקשות והכנסתי אותם לקורס "אוטומציות במסע לקוח" שמועבר בצורה פשוטה, מונגשת וממוקדת ממש שלב אחרי שלב, ככה שגם מי שלא נגע מימיו במערכות "המורכבות" האלה יכול תוך זמן קצר לבנות תהליכי אוטומציה שהוא לא חלם שיצליח לעשות בעצמו 🚀

אני מקבל כל יום פידבק מתלמידים על זה שהם פשוט בהלם מאוטומציות שהצליחו לבנות בעצמם בלי ידע מוקדם.

(והאמת - אפילו מכאלה שיש להם נסיון בבניית אוטומציות ובשיווק שאומרים שהצלחתי לחדש להם לא מעט)

אז תודה לרבי ישראל הבעל שם טוב שנתן לי השראה להשפיע על יותר אנשים ולקבל סיפוק יום יומי מפידבקים שאני מקבל.

על מה דיברנו?
תמונה של שגיא שני
שגיא שני
מנכ"ל Smartup - חברה שמאפיינת מערכות CRM ומסעות לקוח מבוססי אוטומציה. מייסד הקורס "תותחי אוטומציה עסקית", חי ונושם מכירות ושיווק דיגיטלי משנת 2014. נשוי למור ואבא ל-2 קטנטנים.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

למד עוד בנושא:
מיני קורס אוטומציה עסקית בעזרת MAKE

שמלמד אותך צעד אחרי צעד איך לייצר תהליכי אוטומציה אצלך בעסק או לעסקים שעובדים איתך

קורס אוטומציות במסע לקוח

למי שרוצה להכניס אוטומציות לעסק שלנו כדי לשפר את השיווק והמכירות

מאמרים מומלצים
lead nutruring
אוטומציה שיווקית
חימום לידים: כיצד להפוך את הלידים הבאים שלכם לרותחים יותר ומדויקים יותר

כל בעל עסק שמפרסם בדיגיטל - בין באורגני בין בממומן (ובעיקר כל איש מכירות) מייחל שיגיעו אליו רק לידים חמים:
כאלה שמחכים לשיחה איתו, יודעים בדיוק מה הוא מציע ואפילו מחכים כבר לסגור איתו.
לרובם - החלום הזה מתנפץ כל יום כשהוא נתקל בלידים שלא מכירים אותו, לא סגורים מה הם בכלל רוצים ואפילו לא זוכרים שהשאירו פרטים. התמונה משתנה שמכניסים למסע הלקוח אלמנטים של חימום לידים. במאמר נראה מספר שיטות איך עושים את זה. בואו נגיד שאחרי קריאה ויישום הדברים הלידים שלכם כבר לא יהיו אותו הדבר!

המשך קריאה »
ויזת dtv לתאילנד
רילוקיישן לתאילנד
ויזת DTV לתאילנד: איך הוצאתי ויזת נוודים דיגיטליים אונליין תוך 5 ימים?

אם אתם מתכננים רילוקיישן לתאילנד או חושבים על שהייה ארוכת טווח כנוודים דיגיטליים בממלכה הקסומה במזרח, כנראה שמעתם על הויזה המושלמת בשבילכם: ויזת DTV.
>במאמר הזה אשתף אתכם בתהליך המדויק שעברתי עם המשפחה שלי מרגע היציאה למסע מקופנגן ועד קבלת הויזה המיוחלת. לנו זה לקח כ-5 ימים, מקווה שלכם יקח פחות בזכות הטיפים שתקבלו בשורות הבאות.

המשך קריאה »
אוטומציה עסקית
דירוג לידים באמצעות AI: איך לזהות את הלקוחות הכי חמים ולמקסם מכירות בעזרת ליד סקורינג חכם, מדויק ואוטומטי

לא כל הלידים נולדו שווים. בעולם הדיגיטל התחרותי של היום צריך להתייחס במלוא הרצינות לכל פנייה – אבל איך מבדילים בין אחד "שרק מתעניין" לליד רותח שרק מחכה להפוך ללקוח משלם?

כאן נכנסת לתמונה הבינה המלאכותית שבתהליך אוטומטי יודעת לדרג את איכות הליד - או במילים אחרות: הסיכוי שהוא יסגור איתנו. במאמר נראה איך להשתמש ב-AI לליד סקורינג יעיל, אילו פרמטרים חשובים כדאי להכניס לחישוב, ואיך אוטומציה חכמה יכולה לשדרג את אחוז הסגירות שלנו.

המשך קריאה »
כאן קובעים שיחת ייעוץ ללא עלות: