-
אם אין רעיון לבידול – תן ללקוחות שלך ליצור אותו
באזור הצ'וואנג בקוסמוי, עסקים כמו מכוני מסאז', חנויות להמרת מט"ח, ודוכני שייק פירות מתחרים על כל לקוח. איך אפשר לחדש בתחום כזה? הנה דוגמה לדוכן שייקים שבאופן יוצא דופן הצליח לבלוט מעל כולם: הדוכן של "בננה מוטי", מקומי שזכה לכינוי הזה, מכוסה בהמלצות מרובות – רובן בעברית – מלקוחות שהתלהבו מהשירות והחוויה שהוא מציע.
מה אפשר ללמוד מזה לעסק שלך? תמיד לבקש מהלקוחות המלצות: בווצאפ, בגוגל מיי ביזנס, ואפילו בסרטונים. לא רק שזה עוזר לבנות מוניטין, אלא גם נותן לך יתרון על המתחרים.
אצל מוטי התאילנדי אני מתאר לעצמי שאין אוטומציות אבל לגמרי אפשר להפוך את התהליך הזה לאוטומטי:
למשל כמה ימים אחרי כל רכישה מוצלחת, מערכת אוטומציה יכולה לשלוח הודעה ללקוח, לבקש חוות דעת ולהפנות אותו ישירות לדף הגוגל ביזנס שלך. כך, תוכל לוודא שצברת המון המלצות שיחזקו את האמינות שלך ויעזרו לסגור יותר עסקאות. -
תן ללקוח ערך מוסף שהוא לא ציפה לקבל
בסצנת המסעדות של תאילנד, קשה לבלוט. מה שבאמת תפס אותי זה הפרטים הקטנים – למשל, מסעדה בקוסמוי שסיפקה לכל שולחן ספריי נגד יתושים ממותג.
כשאתה יושב בחוץ ומותקף ע"י יתושים, זה הדבר שהכי מעניין אותך - אפילו יותר מהמוקפץ שינחת אצלך בשולחן עוד כמה דקות!למה זה חשוב? לקוח שלא ציפה לקבל משהו מסוים, אך הוא מקבל אותו ובדיוק בזמן הנכון, לא רק יחזור אליך אלא גם ימליץ - ממש כמו שאני עושה במאמר הזה למסעדת Four Spices בקוסמוי 🙂
הנה עוד כמה דוגמאות:
* ייעוץ פיננסי - לשלוח ללקוח תוכנה פשוטה לניהול תקציב אישי, כולל הדרכה מקוצרת לשימוש בה.
* אימוני כושר - לאחר סיום הסדרה, לשלוח ללקוח תכנית אימונים חודשית להמשך, הכוללת טיפים
לתזונה בריאה.
* שירותי עיצוב גרפי - להוסיף למיתוג שהוזמן קבצי תבניות לשימוש חופשי כגון תבניות
לפוסטים בסושיאל
* סדנת צילום - לשלוח ללקוח דף עם אתגרים שבועיים לצילום כדי לשמור על העשייה גם לאחר
הסדנה.(קרדיט ל-GPT על הרעיונות האלה, מומלץ להיעזר בו. כדי לקבל את התוצאות הכי טובות תפרטו לו כמה שיותר על השירות \ מוצר שלכם, על הקהל, על מה הסיבה שהוא נרשם וכל מידע שיעזור לו לתת לכם תשובות איכותיות. תבקשו תמיד 10 ומשם בטוח תהיה אחת שתפגע בול)
(אגב - דרך נוספת לשפר את החווית לקוח יכולה להיות דרך אוטומציות)
-
פרסם איפה שהקהל שלך נמצא – ועדיין אף אחד לא מפרסם שם
האמת שקשה לתפוס תשומת לב של תיירים בתאילנד. כל מטר אתה מקבל הצעה למסאז' \ טקסי \ מסעדה עם ריחות מעלים גרה...
אבל יש רק 2 עסקים שלו על דרך יצירתית למשאב הכי יקר היום, גם באונליין וגם באוף ליין: תשומת לב.והאמת שזה ממש פשוט:
טנדר ממותג נוסע ברחוב הראשי של הצ'וואנג
עם רמקול חזק וקצת תמונות מעוצבות, ומכניס אותך לאווירה:
- פעם זה פרסום של מופע קרבות אגרוף תאילנדי
- ופעם זה מסיבה ברוזה בר
ושניהם מצליחים לתפוס את התשומת לב שלך בין אם אתה רוצה ובין אם לא...אז מה יש לנו כאן?
קצת יצירתיות שעוזרת להיות איפה שקהל היעד שלך נמצא, ואף מתחרה אחר לא נמצא שם.אוקיי ומה בת'כלס אפשר לעשות עם הטיפ הזה?
פשוט לחשוב איפה הלקוחות הפוטנציאליים נמצאים ואין אף אחד (או כמעט אף אחד) שמפרסם שם.למשל:
קבוצות פייסבוק ייעודיות, פורומים באינטרנט (כן עדיין יש דבר כזה), פורטלים נישתיים (הריון \ טבעונות \ ספורט וכו'...), אני למשל העלתי ממש השבוע מאמר בפורטל ההייטק "טקמונסטר" שאני יודע שחלק גדול מהקהל שלי נמצא שם.
לסיכום
כשמדובר בשיווק ואוטומציות עסקיות, ההשראה יכולה לבוא מכל מקום – אפילו מחופשה בתאילנד. השיעורים שלמדתי שם מראים כמה חשוב לבקש המלצות, להציע ערך מוסף, ולפרסם במקומות הנכונים. כשאתה משלב את העקרונות האלה עם אוטומציות חכמות, העסק שלך לא רק יבלוט – הוא גם יהפוך ליעיל ורווחי יותר. אז מסקרן אותי איזה טיפ לקחת - אפשר לרשום כאן בתגובות וכאן לשאול או להתייעץ לגבי כל דבר.
2 Responses
https://smtp3.jaguarclubrussia.com/ru/novosti/312-komanda-panasonic-jaguar-racing-gotovitsya-k-gonke-v-berline
Все возможности в приложении 888starz доступны бесплатно.