Fillout: המדריך המלא ליצירת שאלונים חכמים בשילוב אוטומציות במערכת המושלמת של פילאאוט

שאלונים הם כלי חכם ויעיל שעוזרים לעסקים במגוון דרכים: לחמם לידים, לאסוף מידע רלוונטי, להעניק חווית לקוח איכותית, ואפילו לשפר תהליכים פנימיים. הכלי הכי אהוב היום בקהילת האוטומציה הוא ללא ספק פיל אאוט - ככה שהיה שווה להקדיש בשבילו מאמר בבלוג.

בשורות הבאות נעמיק בכל מה שצריך לדעת על Fillout: יתרונות על פני אחרות, איך עובדים איתו ומה באמת הוא יודע לעשות. הולך להיות כיף!

אתחיל בשיתוף קטן:

עד ממש לאחרונה כל הטפסים והשאלונים שעבדתי איתם אצלי בעסק ישבו על גוגל פורמס ואלמנטור.
את פילאאוט אני כבר מכיר תקופה אבל רק שבניתי בעצמי את הטופס הראשון והוקסמתי מהתוצאה, החלטתי שזהו - אני מתחיל לעבוד רק איתה! וכך קרה 🙂

 

מה זה Fillout?

Fillout הוא כלי מתקדם בעולם האוטומציה העסקית ליצירת שאלונים וטפסים חכמים. אפשר לעשות איתו שימושים רבים ברחבי הדיגיטל, ניגע בהם בהמשך בהרחבה. פיל אאוט נותן פייט רציני כתחליף למערכות טפסים ושאלונים פופולאריות - גם על זה נדבר.

 

יתרונות של FillOut ולמה הוא כל כך אהוב?


הנה כמה סיבות שאנשי אוטומציה (ובכלל - כל מי שמפרסם אונליין) מתים עליו:

  • ממשק פשוט ואינטואיטיבי: גם למי שלא מכיר את המערכת קל להתמצא ולבנות טפסים מהרגע הראשון
  • אופציה לשאלון מבוסס תנאים: אפשר לבנות את השאלון בצורה כזאת שהשאלות שיופיעו לגולש יהיו בהתאם לתשובות שענה עליהן בשאלות הקודמות. זה ללא ספק הפיצ'ר האהוב עליי ב-FillOut!
  • מסלול חינם מפנק! בניגוד למערכות אחרות שדורשות תשלום מרגע ההרשמה או אחרי תקופה של כמה שבועות, פילאאוט מאפשרת מסלול בחינם לכל החיים עם כמעט כל הפיצ'רים הכי מבוקשים!
  • התאמה אישית מלאה - אפשר לבחור צבעים, פונטים, תמונות - ובכלל לשלוט כמעט במאה אחוז בנראות של הטפסים שבונים
  • אינטגרציות מובנות - חיבורים פשוטים למערכות אחרות כמו גוגל שיטס, איירטייבל, MAKE ועוד
  • עיצוב נקי וחוויית משתמש חלקה – רואים שמנהלי המוצר שם עשו עבודה מדהימה: כלי ללא עומס ויזואלי, פשוט נראה מעולה בכל מכשיר.

 

דוגמאות לטפסים שאפשר ליצור עם Fillout

יש המון דרכים להשתמש בשאלונים במסגרת מסע הלקוח, הנה כמה דרכים שאני ממליץ שפיל אאוט יכולה לתת מענה מושלם:

 

שאלוני חימום לידים

זה בעצם שאלון שהליד מגיע אליו אחרי שהשאיר פרטים (באתר, בדף נחיתה, בווצאפ וכו'). המטרה של השאלון היא להשאיר את הגולש "במגרש הביתי שלנו" לפני שהוא ממשיך לגלול באינסטגרם. וכמובן על הדרך לשאול אותו שאלות לגבי הסיבה שפנה אלינו, מה המצב הנוכחי, מה המצב הרצוי וכו'.

אני יכול להגיד מנסיון שליד שממלא שאלון חם משמעותית מליד שרק השאיר פרטים.

הנה דוגמא לשאלון כזה:

דוגמא לטופס פילאאוט

 

הרשמה לוובינר \ מגנט לידים

השימוש כאן קצת דומה לסעיף הקודם: בהמשך להרשמה של המשתמש לפעילות כזאת או אחרת שלנו, אנחנו רוצים לבקש ממנו למלא עוד מידע כדי להכיר אותו יותר ולשפר את השיווק שלנו באופן תמידי.

 

משוב שביעות רצון

אחת הדרכים הכי טובות להשתפר באופן תמידי עם המוצר או השירות שלנו היא בעזרת שאלוני משוב. בגדול המטרה כאן לבקש מהלקוחות פידבק על התהליך שהם עברו: ממה הם מרוצים ומה אפשר לשפר. עצם שליחת השאלון כבר מראה על אכפתיות וסטנדרטים גבוהים, וכמובן התייחסות למה שהלקוחות כתבו לנו נותן לנו את האפשרות להיות טובים יותר.

הנה דוגמא לשאלון כזה:

 

fiilout form example

 

קוויז (מבחן)

שימוש נחמד ומקורי למערכת יכול להיות קוויז שאנחנו עושים ללקוחות או ללידים שלנו: ממש מעבירים אותם שאלון כשאנחנו בוחרים מראש תשובה נכונה עם ניקוד. זה יכול להיות בסגנון "בחן את עצמך" בנושא מסוים עם קבלת תוצאות רלוונטיות, ויכול להיות ממש מבחן…

 

בוקינג לקביעת פגישה

אני בטוח שאתם מכירים ואפילו עובדים עם מערכות לקביעת פגישה כמו קלנדלי, קל.קום או YCBM.
אבל אם כבר אנחנו משתמשים בפילאאוט, למה שלא נעבוד עם הפיצ'ר הפנימי של המערכת לקביעת פגישות?

 

הנה דוגמא לטופס כזה:

קביעת פגישה עם מערכת פילאאוט

ההבדל בין Fillout לבין מערכות אחרות

 

פרמטמר להשוואה\ מערכת Fillout Google Forms Elememntor
פשטות קל ופשוט קל ופשוט מורכב ודורש ידע
פיצ'רים אינסוף מאוד בסיסיים בסיסי
עיצוב מדהים! נקי. יש אינסוף תבניות מוכנות סטנדרטי, לא גמיש ופחות עושה רושם של מותג אין גבול לעיצוב אבל דורש מיומנות
אוטומציות אוטומציות בילד אין: כמה קליקים והכל מחובר קצת מוגבל, צריך לבנות מאפס אפשר לעשות הכל אבל צריך לבנות מאפס
מחיר מסלול חינמי מפנק, מסלול בתשלום החל מ-15$ לחודש גוגל וזה, ברור שחינם מנוי אלמנטור שנתי עולה 49$, וכמובן יש עלויות וורדפרס נוספות

 

שילוב Fillout עם אוטומציות עסקיות

רוצים לקחת את Fillout לנקסט לבל? 

בתור התחלה צריך להבין שהשאלון בפיל אאוט הוא חלק מהתהליכים במסע לקוח. הנה כמה אוטומציות שיווקיות מדהימות שמומלץ לשלב:

הנה כמה אוטומציות מומלצות:

  1. שליחת התשובות ל-CRM
    אפשר לחבר בקלות את FillOut ל-CRM שלכם, בין אם אתם עובדים עם איירטייבל, פיירברי, מאנדיי, קליק אפ, פייפדרייב או רחמנא ליצלן - גוגל שיטס.
    הגולש מילא את השאלון? פחות משנייה והן מופיעות בכרטיס הלקוח במערכת CRM שלכם.
  2. שליחת התראה לגולש שלא השלים מילוי שאלון
    בגרסת התשלום ב-FillOut יש אפשרות לקבל התראה עם גולשים שהתחילו למלא שאלון ולא סיימו את התהליך, ככה שאפשר לפנות אליהם בנימוס כמובן, ולהזמין אותם להשלים את מה שהתחילו.
  3. שליחת הודעת ווצאפ אישית
    אוטומציה בשילוב AI קצת מתקמת, אבל מדהימה!אחרי שגולש מילא שאלון ב- FillOut, נשלח לו ווצאפ עם התייחסות אישית לתוכן של התשובות שלו. אנחנו כמובן ניעזור ב-GPT מאחורי הקלעים שיעבור על התשובות ולפי ההקשר של השאלון ינסח לו הודעה אישית, כיפית, בגובה העיניים, שתעשו לו אפקט WOW כמו שרק ה-AI יודע לעשות

איך להתחיל לעבוד עם Fillout?

תוך 10 דקות מעכשיו, ואני לא מגזים, אתם יכולים להרים את השאלון הראשון שלכם בפיל אאוט. 

הנה השלבים:

  1. פותחים חשבון בחינם באתר FillOut
  2. בוחרים תבנית: יש עשרות טמפלטים ש-Fillout מציעה, או מתחילים מאפס
  3. מתחילים לעצב: מוסיפים לוגו, צבעי מותג צבעים ותמונות רלוונטיות.
  4. מתחילים לבנות: כותבים את ה-FLOW של השאלות
  5. עושים אוטומציה: מחברים בקלות את התשובות למערכות ה-CRM שלכם

 

לסיכום:

Fillout הוא כלי מתקדם שמציע לא רק שאלונים, אלא פתרונות קלים לביצוע שמייעלים גם את תהליכי השיווק והמכירות שלכם וגם את התפעול.

העבודה השוטפת עם פילאאוט היא כל כך פשוטה, שכל אחד יכול להתחיל לעבוד איתה גם בלי רקע טכני כזה או אחר. אז למי שמחפש כלי מקצועי לחימום לידים, איסוף דאטא ושדרוג חווית לקוח -
Fillout היא הבחירה המושלמת.

אז קדימה, מזמין אתכם כבר היום לבנות את השאלון הראשון שלך ולשלב אותו אצלכם בעסק! כמו תמיד, אפשר לכתוב לי שאלות כאן בתגובות. גם פרגונים יתקבלו באהבה 🙂

 

על מה דיברנו?
תמונה של שגיא שני
שגיא שני
מנכ"ל Smartup - חברה שמאפיינת מערכות CRM ומסעות לקוח מבוססי אוטומציה. מייסד הקורס "תותחי אוטומציה עסקית", חי ונושם מכירות ושיווק דיגיטלי משנת 2014. נשוי למור ואבא ל-2 קטנטנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

למד עוד בנושא:
מיני קורס אוטומציה עסקית בעזרת MAKE

שמלמד אותך צעד אחרי צעד איך לייצר תהליכי אוטומציה אצלך בעסק או לעסקים שעובדים איתך

קורס אוטומציות במסע לקוח

למי שרוצה להכניס אוטומציות לעסק שלנו כדי לשפר את השיווק והמכירות

מאמרים מומלצים
אוטומציה ובינה מלאכותית
אוטומציה ו-AI
אוטומציה ובינה מלאכותית: איך לשלב את 2 כוחות העל הכי חזקים בדיגיטל?

אם חשבתם שה-AI יודע לעשות קסמים, חכו עד שתראו את הביצועים שלו כשהוא בא ביחד עם תהליכי אוטומציה עסקית: לא פחות מחוויה חוץ גופית. טוב - לפחות לגיקים של אוטומציה כמוני.
במאמר נראה למה השילוב הזה כל כך חזק, כמה דוגמאות מתוך פרויקטים ומה צופן לנו העתיד.

המשך קריאה »
בדיקת וובהוק עם פוסטמן
כלים שכדאי להכיר
POSTMAN – כלי לבדיקת Webhooks בצורה פשוטה ומקצועית

כל מי שעובד עם אוטומציות נתקל לפחות פעם ביום בצורך מאוד בסיסי: לעשות טסט לוובהוקים.
נשמע פשוט אבל לא תמיד הדרך הכי טובה היא להטריג את הטריגר המקורי. החדשות הטובות הן שיש מערכת שנותנת לנו את המענה המדויק לצורך של שליחת טסט לוובהוק. כן זה בחינם וכן זה סופר פשוט!
בואו נכיר את POSTMAN…

המשך קריאה »
נווד דיגיטלי בפעולה
רילוקיישן לתאילנד
נוודות דיגיטלית: המדריך השלם לנווד הדיגיטלי לשילוב עבודה, חופש וטיולים

נוודות דיגיטלית זאת תופעה מרתקת: היא מאפשרת לאנשים לשלב בין עבודה לבין חופש, גיוון וספונטניות. החלום להיות נווד דיגיטלי קיים לא רק אצל ח'ברה צעירים אלא גם אצל זוגות נשואים ואפילו עם ילדים. ההתפתחות הטכנולוגית מאפשרת לייצר הכנסה מכל מקום בעולם - כל עוד יש נוף יפה וחיבור טוב ל-Wifi.
אבל כמובן שלא הכל ורוד: במאמר נסקור באופן יסודי את הטרנד, נעבור על יתרונות וחסרונות של נוודות, נכיר יעדים מומלצים, מקצועות מתאימים וכמובן איך מתחילים במסע להפוך לנווד דיגיטלי.

המשך קריאה »
כאן קובעים שיחת ייעוץ ללא עלות: