איך דף התודה מייצר לכם לידים חמים יותר?

דף תודה = תחילת מסע הלקוח שלכם

דף תודה הוא הדף שאליו מגיע הגולש אחרי שהוא משאיר

פרטים בדף הנחיתה או באתר שלכם. יש גם דפי תודה לאחר רכישה.

מי שקורא קצת בבלוג שלי יודע שאני מדבר הרבה על מסע לקוח, ומבחינתי דף התודה

הוא תחילת המסע.

הנה האג'נדה הכללית שלי לגבי איך דף תודה צריך להיראות הולכת ככה:

אחרי שלגולש משאיר פרטים אצלנו, אנחנו רוצים להשאיר "במגרש הביתי"

שלנו ולתת לו עוד: עוד תוכן, עוד ערך, עוד דרכי יצירת קשר, עוד הצעות...

כמובן שהכל צריך להיות רלוונטי ובמידה הנכונה.

 

מה המבנה הנכון של דף תודה?

נתחיל באיך דף תודה לא צריך להיראות: "קיבלנו את הפרטים שלך, ניצור קשר בקרוב".

במילים אחרות - "אתה מוזמן עכשיו לעבור לגלוש אצל המתחרים שלנו ולהשאיר גם

שם פרטים"... מבינים איזה טעות?

 

אז מה נכון לעשות: קודם כל חשוב להבין שיש כמה סוגים של דפי נחיתה, ולכל אחד דף

תודה מתאים. למשל: דף נחיתה למוצר \ שירות מסוים, הרשמה לוובינר, מדריך חינמי, שיחת ייעוץ ועוד.

אני אדבר כרגע על דף נחיתה קלאסי של השארת פרטים, ובהמשך ניגע בעוד דוגמאות.

 

אז ברוב המקרים אפשר באמת להגיד שהגולש ברמת חום גבוהה לאחר שהשאיר פרטים והגיע לדף התודה.

מה שאני אוהב לעשות זה להציע לו בשלב הזה 3-4 אפשרויות, ובנוסף כפתור ליצירת קשר מהירה בווצאפ.

הנה כמה פעולות שאפשר להציע:

  • מעבר לערוץ היוטיוב שלנו לראות עוד תכנים
  • מעבר לבלוג שלנו לקרוא עוד מאמרים
  • לעקוב אחרינו בפייסבוק \ אינסטגרם \ טיקטוק
  • הזמנה למלא שאלון הכרות
  • הזמנה להוריד מדריך עם ערך שקשור לשירות שלנו
  • אפשרות לקבוע איתנו פגישה באופן אוטומטי (קלנדלי נגיד)

לפני שנראה דוגמא הנה כמה הערות:

  • תשקיעו בקופי חזק! מה לדעתכם יותר מושך?
    - "הרשמה לערוץ היוטיוב"
    או
    - "בערוץ יוטיוב שלנו מקבלים הדרכות פרקטיות לגמרי בחינם על אוטומציה עסקית, שווה להירשם"
  • אם אתם מזמינים את הגולש למלא שאלון הכרות, עדיף שזאת תהיה האופציה היחידה (כדי למקד אותו
    לבצע פעולה אחת)
  • שימו לב לא לתת יותר מ-4 אפשרויות, זה סתם יצור עומס
  • ממליץ לשלב תמיד כפתור ווצאפ (בפינה התחתונה) ליצירת קשר מיידי עם נציג

 

דוגמא לדף תודה איכותי שכתבתי ללקוח שלי מעולם האילוף כלבים:

רוצים עוד דוגמא?

הנה הדף תודה של מי שמשאיר פרטים בדף נחיתה של קורס אוטומציה עסקית:

 

בדף תודה הזה העדפתי להתמקד בלהזמין את הלקוח למלא שאלון הכרות,

ומשם הוא נכנס למסע שלם שמלווה אותו בתהליך 🙂

 

אז בואו נסכם מה היה לנו עד עכשיו:

  • חשוב להשקיע בדף תודה שמזמין את הגולש לבצע מספר פעולות שישפרו את רמת החום והעניין שלו במוצר שלנו
  • דוגמאות לפעולות כאלה: הצצה בבלוג שלנו, הזמנה להירשם לערוץ יוטיוב, למלא שאלון הכרות,לקבוע פגישה, לעקוב אחרינו באינסטגרם
  • מומלץ תמיד לשלב אפשרות לשלוח הודעת ווצאפ (אלינו או לנציג מכירות)
  • חשוב להקפיד על קופי חזק ומניע לפעולה, ולא סתם טקסטים עייפים ומשעממים

 

ולסיום, טיפ למתקדמים שרוצים לעשות אפקט WOW לגולש:

(כדי לבצע את הטיפ הזה דרושה שליטה בסיסית באלמנטור)

כדי לתת יחס אישי לגולש אחרי שהשאיר פרטים והגיע לדף תודה, אפשר להשאיר את השם שלו בכותרת של הדף תודה!

זה יראה משהו כזה:

"איזה כיף שגיא, קבלנו את הפרטים שלך וניצור קשר ממש בקרוב! בינתיים, מזמינים אותך למלא שאלון הכרות"

אמרתי אפקט WOW או לא? לפחות אותי זה מרגש, כי פשוט אף אחד לא עושה את זה.

 

אז איך מוסיפים יחס אישי לדף התודה:

  1. מומלץ להפריד בטופס את השדות של השם הפרטי והשם משפחה כדי שנוכל לקלוט בקלות את השם הפרטי
  2. מגדירים במזהה id (מזהה שדה) משהו בסגנון: first_name
  3. לוקחים את השורט קוד של השדה, זה יראה ככה: [field id="first_name"]
  4. משרשרים את השורט קוד מהסעיף הקודם לדף התודה שלכם, זה יראה משהו כזה: smartup.co.il/thanks/name=[field id="name"]
    (שימו לב שיצרתי פרמטר אקראי בשם "name", נשתמש בו בסעיף הבא)
  5. בדף התודה עצמו, כדי להציג את השם הפרטי מהדף הקודם, נבחר כותרת עם תוכן דינמי, נוסיף את שם הפרמטר ("name") ונבחר מה
    יהיה התוכן שלפניו ואחריו. הפעם אין מנוס מצילום מסך מתוך אלמנטור 🙂

דף תודה עם יחס אישי

 

מקווה שהיה ברור, יש עוד מדריכים ביוטיוב על זה אולי אעלה בקרוב בעצמי, אלמנטור זה פחות הצד החזק שלי למרות שאני מכיר

כמה טריקים חזקים פה ושם...

 

ולא שכחתי, הנה כמה דוגמאות לדפי תודה נוספים:

  • וובינר - תזמינו את הגולש לקבוצת ווצאפ עם תוכן ייחודי לקראת השידור
  • רכישה של מוצר - תציעו לגולש קופון הנחה לרכישה של מוצר נוסף
  • מדריך חינמי - תזמינו את הגולש להשאיר פרטים לשיחת ייעוץ

 

לסיכום:

תבחרו לפחות דף נחיתה אחד שלכם, תעברו על הדף התודה שלו ותשאלו את עצמכם איזה פעולות אתם רוצים

שעכשיו הגולש יבצע, ופשוט תוסיפו אותן. בהצלחה!

 

על מה דיברנו?
תמונה של שגיא שני
שגיא שני
מנכ"ל Automation School - בית הספר הגדול בארץ ללימודי אוטומציה עסקית בשילוב AI, שמכשיר את חוד החנית של אנשי ונשות האוטומציה של ישראל. חוקר את ממלכת הדיגיטל מ-2014 ואת עולם האוטומציות מ-2017. גר בתאילנד, נשוי למור ואבא ל-2 קטנטנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יש לך שאלה?
רוצה לשמוע עוד?
מיני קורס אוטומציה עסקית בעזרת MAKE

שמלמד אותך צעד אחרי צעד איך לייצר תהליכי אוטומציה אצלך בעסק או לעסקים שעובדים איתך

קורס אוטומציות במסע לקוח

למי שרוצה להכניס אוטומציות לעסק שלנו כדי לשפר את השיווק והמכירות

מאמרים מומלצים
ai fomo
אוטומציה ו-AI
למה לא צריך ללמוד על כלי AI חדש שיוצא - ומה כן יעשה אותך מקצוען אמיתי בעולם החדש (ai fomo)

בעידן שבו כל יומיים צץ “הכלי שישנה לכם את החיים”, קל מאוד להרגיש FOMO. קשה להתעלם מסטוריז של יוצרי תוכן כריזמתיים שמכריזים על הגרסה החדשה של הצ'אט שחייבים להכיר אחרת תישארו מאחור.
הנה האמת: מי שרודף באובסיביות אחרי הכלי הכי חדש - דוקא נשאר במקום.

בואו נצלול אל הדרך הנכונה ללמוד בעולם שמשתנה כל יום!

המשך קריאה »
להיות בלתי ניתן להחלפה בעידן של AI ואוטומציה
אוטומציה ו-AI
איך להיות בלתי ניתן להחלפה בעידן של AI ואוטומציה?

אנחנו חיים בתקופה שבה כל יום יוצא כלי חדש, כל שבוע עדכון חדש ל -GPT וחבריו, וכל חודש שומעים על מקצוע נוסף שנשחק ואפילו נעלם.

אז בזמן שהכותרות צועקות “ה-AI הולך להחליף אותנו”... האמת עמוקה יותר: AI מחליף רק את מי שלא יודע להשתמש בו.

מי שלומד לדבר את השפה החדשה של העולם החדש, ושולט באוטומציה עסקית ובינה מלאכותית - הופך להיות בלתי ניתן להחלפה.

המשך קריאה »
מאמר על n8n
אוטומציה עסקית
n8n - הדור הבא של האוטומציה: גמישות, שליטה, וסוכני AI בלחיצה

בחודשים האחרונים קשה לפספס אותה - השם n8n צץ בכל מקום שבו מדברים על אוטומציה, סוכני AI ותהליכים חכמים.
אבל מה זה בדיוק הכלי הזה, למה כולם מדברים עליו, ואיך הוא משתלב בעולם שבו רובנו עובדים עם Make או Zapier?

במדריך הזה נצלול לעומק, בשפה פשוטה וברורה, ונראה מה הופך את n8n למערכת שיכולה לשנות את הדרך שבה אתם חושבים על אוטומציה.

המשך קריאה »
כאן קובעים שיחת ייעוץ ללא עלות:
document.addEventListener('DOMContentLoaded', function () { const accordionItems = document.querySelectorAll('.elementor-accordion .elementor-accordion-item'); accordionItems.forEach(function(item) { const title = item.querySelector('.elementor-tab-title'); const content = item.querySelector('.elementor-tab-content'); const titleText = title?.textContent?.trim(); const contentText = content?.textContent?.trim(); if (!titleText || !contentText) { item.style.display = 'none'; } }); });