Pipedrive-Logo

פייפדרייב (Pipedrive) - מערכת CRM לניהול מכירות לעסקים קטנים: המדריך המלא כולל אוטומציות ושדרוג מסע הלקוח

מערכת CRM איכותית היא ללא ספק המשאב הכי חשוב לעסקים שרוצים לשים פוקוס על המכירות שלהם.

וכשזה למכירות - אסור להתפשר: מומלץ לבחור את הכלי הכי טוב שיטיס לנו את הביצועים. אחת המערכות המובילות בתחום היא Pipedrive: ידידותית, חכמה ולא תיתן לאף ליד ליפול בין הכסאות. במאמר נסקור אותה לעומק, נראה לאיזה עסקים היא מתאימה, מה היתרונות שלה על מערכות CRM אחרות לניהול מכירות וכמובן טיפים להטמעה אפקטיבית של פייפדרייב. יהיה כיף!

האמת? למערכת ה-CRM של פייפדרייב יש לי חיבה מיוחדת. אי שם ב-2017 כשהקמתי את חנות האונליין הראשונה שלי לתוספי תזונה טבעיים - בחרתי ב-Pipedrive כ-CRM שיעשה לי סדר בבלאגן: 

סדר בניהול הלידים, אוטומציות בתהליכי המכירה, שליטה מלאה במספרים ומערך פולואפים מושלם - כל אלה הם רק חלק קטן ממה שפייפדרייב עזרה לי להשיג.

אם אתם קוראים את השורות האלה, ניחוש מושכל שיש כרגע 2 שאלות שאתם מחפשים להן תשובה:

  1. האם פייפדרייב היא מערכת ה-CRM שמתאימה לעסק שלי (או ללקוחות שלי)
  2. איך מאפיינים, מקימים ומטמיעים את פייפדרייב על הצד הטוב ביותר

במהלך המאמר אני בטוח שתקבלו תשובות לשאלות האלה, אז קדימה בואו נתחיל!

 

מה זה פייפדרייב ולמה דווקא היא נחשבת למובילה בשוק מערכות ה-CRM לניהול מכירות לעסקים קטנים?

Pipedrive היא מערכת CRM אמריקאית שהושקה בשנת 2010 וקיבלה בשנת 2020 את התואר הנחשק "יוניקורן" (חברה בשווי מוערך של לפחות מיליארד דולר). הסיסמא המוכרת של פייפדרייב היא: 

"מערכת שנבנתה על ידי אנשי מכירות, עבור אנשי מכירות" 

והאמת שזה מורגש: אני מכיר את המערכת כ-7 שנים ויכול להגיד שהכלים, הפיצ'רים וחווית המשתמש הולכים ומשתפרים משנה לשנה, עם דגש ופוקוס על סגירת עסקאות.

 

מה פייפדרייב יודעת לעשות ומתי מומלץ לבחור בה במערכת CRM?

גילוי נאות: אני עבדתי עם פייפדרייב במשך כשנתיים, ב-2 עסקים שונים, וברגע שהיא כבר לא נתנה לי מענה על הצרכים שלי בעסק עברתי למערכת CRM אחרת. בחירת מערכת CRM לעסקים קטנים היא החלטה מאוד חשובה, וצריך להבין לעומק את הצרכים שלנו והאם המערכת שאנחנו בוחנים יודעת לתת מענה מושלם (טוב, כמעט מושלם).

אני כבר עכשיו יכול להגיד שהפוקוס העיקרי במערכת הוא ניהול מכירות. בכל מה שקשור לניהול פרויקטים, מעקב משימות תפעוליות וניהול תהליכים עסקיים נוספים - פייפדרייב יודעת לתת מענה חלקי.

ראיתי מערכת שכן מנהלות עסק שלהם - אבל יש דברים שתצטרכו להתפשר עליהם. ההמלצה שלי היא לבחור בפייפדרייב אם הדבר העיקרי שתנהלו איתה היא מערך המכירות שלכם.

 

הנה רשימה (חלקית) של מה שפייפדרייב יודעת לעשות:

  • כניסה אוטומטית של לידים
  • בניית שדות מותאמים אישית
  • ניהול לידים ועסקאות בקליק
  • ניהול פרויקטים
  • ניהול משימות ופגישות
  • ניהול מוצרים
  • שליחת מיילים עם תבניות
  • בניית דאשבורדים להצגת מדדים וטבלאות לשיפור ביצועים
  • אוטומציות פנימיות
  • חיבור ל-ZAPIER ולמערכת האוטומציות של MAKE
  • בנייה וניהול של הצעות מחיר

 

יתרונות וחסרונות של פייפדרייב

כמו שאמרתי המאמר הזה בא לסקור את המערכת ולתת לכם את כל המידע כדי לקבל החלטה אם לבחור בה כמערכת CRM לעסק שלכם - אז השקיפות חשובה כאן, וכותב לכם את הכל נטו מהנסיון האישי שלי…

רשימת יתרונות

  • קלות שימוש: מערכת נוחה ואינטואיטיבית
  • ניהול משפך מכירות: מעקב ויזואלי אחר כל שלב בתהליך המכירה
  • ניהול פולואפים מתקדם: פוקוס חסר פשרות על משימות לעסקאות פתוחות
  • אינטגרציות עם כלי שיווק ומכירה: חיבור קל ל-Make, Zapier, WhatsApp API, Gmail ועוד
  • התראות חכמות: קבלת תזכורות אוטומטיות לפעולות חשובות
  • אוטומציות פנימיות חכמות כולל עשרות תבניות מובנות לתהליכים אוטומטיים
  • צ'אט תמיכה אונליין שמשלב מענה AI מיידי ומענה אנושי איכותי

רשימת חסרונות

  • המערכת מתאימה בעיקר לניהול מכירות, ופחות לניהול שוטף של לקוחות
  • אין אפשרות לעצב באופן מותאם אישית את כרטיס הלקוח וכרטיס העסקה
  • הממשק באנגלית, ככה שמתאים רק למי שיש שליטה בסיסית פלוס בשפה
  • אין מסלול חינמי, אלא רק מנוי עם חודש התנסות
  • אמנם יש פיצ'ר של ניהול פרויקטים אבל הוא רחוק ממושלם

 

השוואה בין Pipedrive למערכות CRM אחרות

פייפדרייב לגמרי נמצאת בליגה של "הגדולים", והיא אופציה שנלקחת בחשבון לא רק לעסקים קטנים אלא גם לחברות ולארגונים עם מאות עובדים. הכנתי כאן טבלה שמשווה אותה לחברות CRM נוספות כדי שתקבלו תמונה רחבה יותר על הבחירה בפייפדרייב מול אפשרויות נוספות שקיימות בשוק:

 

מערכת CRM מחיר חודשי (החל מ-) התאמה לעסקים קטנים קלות שימוש ניהול לידים ועסקאות ניתוח ודוחות אוטומציות מובנות אינטגרציות עם מערכות חיצוניות תמיכה בעברית גמישות והתאמה אישית AI ושימוש בבינה מלאכותית
Pipedrive $15 ✅ מצוין ⭐⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐ ❌ (חלקית) ⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐
HubSpot חינם - $50 ❌ יקר ומתאים יותר לארגונים ⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐
Salesforce $25+ ❌ מתאים יותר לארגונים גדולים ⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐
Zoho CRM $14+ ✅ אופציה טובה ⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐
Fireberry משתנה לפי חבילה ✅ טוב לעסקים קטנים בישראל ⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐

לפי ההשוואה, Pipedrive מנצחת מבחינת פשטות, אוטומציות פנימיות וחיצוניות והתאמה מושלמת לעסקים קטנים.

 

איך לאפיין את פייפדרייב?

אוקיי הגענו לחלק הפרקטי! אתם הולכים ללמוד איך לבנות אפיון ל-Pipedrive שלכם,  וממש אחר כך נפתח ביחד התנסות בחינם (לחודש הראשון).

תראו, אפיון מערכת CRM הוא פרק ענק אצלנו בקורס אוטומציה עסקית. האפיון שנעשה כאן הוא  יחסית בסיסי ויתייחס בעיקר לתהליך המכירות אצלכם. הרעיון של אפיון הוא להבין לעומק את המצב הנוכחי, והמצב הרצוי ובאופן הזה לתכנן את המערכת שתיתן מענה מושלם לצרכים שלי.

אני מצרף לכם כאן חלק מהשאלות שמופיעות אצלנו במסמך השלם לאפיון מערכות, ומענה עליהן יתן לכם כיוון מדויק לתחילת העבודה עם פייפדרייב:

  • איך נראה היום תהליך השיווק בעסק (תיאור של מסע הלקוח)
  • איך נראה היום תהליך המכירה בעסק (תיאור מפורט של השלבים)
  • איך נראה היום תהליך התפעול (ניהול פרויקטים)?
  • מה הפערים שהייתי רוצה לשפר?
  • איזה פעולות אני עושה באופן ידני?
  • האם יש צורך בהקלטות שיחה לצורך מעקב ושיפור ביצועים?
  • איזה מדדים (KPI's) חשובים לי ואני רוצה לעקוב אחריהם?
  • עם איזה מערכות נוספות אני עובד וחשוב לי שיתממשקו ל-CRM?
  • איזה מידע חשוב לי לדעת ברמת הלקוח וברמת העסקה (שדות מותאמים אישית)

 

רק אחרי שתענו על השאלות האלה, תוכלו להקים את פייפדרייב עם התאמה מלאה לעסק שלכם. וזה בדיוק השלב הבא שלנו!

 

מסלולים ותמחורים של Pipedrive

השלב ההתחלתי שלכם יהיה כמובן פתיחת חשבון בחינם, אבל כבר עכשיו מומלץ להכיר את המסלולים ולדעת איזה מהם מתאים לכם. סיכוי טוב שהבחירה שלכם תהיה המסלול הבסיסי ביותר שנקרא Essential או המתקדם יותר שנקרא Advanced - אותו אני ממליץ בחום.

הפיצ'רים העיקריים של מסלול ה-Advances הם אוטומציות פנימיות, ניהול מוצרים וסנכרון מייל לפייפדרייב.

מתוך פירוט המסלולים באתר של Pipdrive.com

 

צעד אחרי צעד: פתיחת חשבון חינם בפייפדרייב וביצוע הגדרות בסיסיות

  1. פותחים חשבון התנסות בפייפדרייב
  2. עונים על השאלות בשאלון האונבורדינג המגניב של פייפדרייב -
    לפי התשובות שלכם תוגדר הנראות הבסיסית של המערכת (שכמובן אפשר לשנות)
  3. מקליקים על הפרופיל למעלה בצד ימין >> ואז על Personal preferences,
    מגדירים את ההעדפות האישיות, ממליץ לקחת דוגמא מכאן:

הגדרת תהליך המכירה בפייפדרייב (Pipeline)

אחד הפיצ'רים שהכי מאפיינים את פייפדרייב הוא הויזואליות של תהליך המכירה -  מה שנקרא Sales pipeline (הרבה מערכות אחרות העתיקו את זה מ-Pipedrive).

הרעיון הוא לבנות את השלבים של תהליך המכירה, ולהעביר את העסקה (Deal)  משלב לשלב, עם שילוב של אוטומציות פנימיות לפי הצורך.

 

כרגע מה שהייתי רוצה שתעשו זה להבין איך נראה תהליך מכירה אצלכם בעסק. אני אתן כאן הצעה לתהליך גנרי, תרגישו חופשי לשנות 🙂

 

ליד חדש >> אין מענה >> נוצר קשר >> נקבעה פגישה >> התקיימה פגישה >> נשלחה הצעת מחיר

 

הסבר:

  • ליד חדש - כל ליד חדש שנכנס למערכת באופן אוטומטי או ידני מקבל את הסטטוס "חדש".
  • אין מענה - כשליד לא עונה נעביר אותו לסטטוס 
  • נוצר קשר - שהצלחנו להשיג את הליד אבל עדיין לא בוצעה שיחה משמעותית
  • נקבעה פגישה - ברגע שקבענו פגישה עם הליד
  • התקיימה פגישה - הפגישה עם הליד בוצעה
  • נשלחה הצעת מחיר - אחרי שסיימנו לכתוב הצעת מחיר ושלחנו לליד

כדי להגדיר את ה-Pipeline תקליקו על עיפרון העריכה בצד ימין, ותגיעו למסך הזה:

אגב, אפשר לבנות מספר פייפליינים שונים - כשכל אחד מהם מייצג תהליך אחר.

יש טעות נפוצה שראיתי הרבה אנשים עושים והיא להגדיר תהליך עבור כל מוצר או כל שירות -  זה מאוד מבלבל והרעיון היא לבנות פייפליין פר התהליך עצמו.

 

הגדרת מוצרים ב-Pipedrive

אחרי שהגדרנו את תהליך המכירה שלנו, הגיע הזמן להגדיר את המוצרים והשירותים שלנו (מזכיר לכם שזה פיצ'ר שזמין רק למסלול Advanced ומעלה). מקליקים בסרגל השמאלי על Products >> Add Product ונבחר למוצר שלנו שם, מחיר וקטגוריה:

הגדרת שדות מותאמים אישית בפייפדרייב

אנחנו תמיד נקבל את Pipedrive עם שדות מובנים מראש, כמו: שם, טלפון, מייל וכו', ותהיה לנו אפשרות להוסיף שדות מותאמים אישית כדי לנהל את אנשי הקשר והעסקאות בצורה טובה יותר.

הנה כמה דוגמאות לשדות מותאמים אישית:

כתובת מגורים, פרופיל לינקדאין, מקור הגעה, יתרת תשלום, מגדר וכו'.

 

יש בפייפדרייב כמה סוגים של שדות מותאמים אישי, בואו נעבור על חלקם:

  • שדה טקסט רגיל - Text
  • שדה טקסט ארוך - Large text
  • בחירה יחידה - Single option
  • בחירה מרובה - Multiple options
  • שדה תאריך- Date
  • שדה מספרי - Numerical
  • מטבע - Monetary
  • כתובת - Address

כדי להגדיר שדות מותאמים אישית ניכנס לSettings >> Data fields ונוסיף שדה חדש באובייקט הרצוי: שדות פייפ

הגדרת משימות בפייפדרייב לצורך מעקבים ופולואפים ללידים

כל איש מכירות יגיד לכם שהכסף הגדול נמצא בפולואפים: בשיחות המעקב שעושים ללידים שרוצים "לחשוב על זה". הבעיה מתחילה כשמצטברים הרבה פולואפים, ולסמוך על הזכרון שלנו זה לא רעיון טוב. במקרים כאלה נרצה לקבוע משימה עבור כל לקוח שאנחנו רוצים לחזור אליו.

הרעיון הוא לקבוע תאריך ושעה שמחוברים לליד ולעסקה הרלוונטיים, והתזכורת הזאת פשוט תקפוץ לנו שיגיע הזמן המתאים. ככה אף ליד לא נופל בין הכסאות ואנחנו דואגים לחזור לכולם בזמן.

כמו שאמרנו, בפייפדרייב יש הרבה דגש על פולואפים, וכל עוד אין משימה שמשויכת לעסקה פתוחה נראה משולש צהוב בולט בתצוגת הפייפליין. לכן, אחרי כל שיחה נקבע משימה מסוג פולואפ (או כל סוג אחר, אפשר להגדיר בהגדרות מספר סוגי משימות).

 

בגדול, איש מכירות אמור לבלות את רוב הזמן שלו באובייקט המשימות, ולראות איזה פולואפים יש לו היום (בנוסף ללידים החדשים כמובן, שאליהם גם מומלץ לשייך משימה מסוג "יצירת קשר ראשוני").

ככה זה נראה בפייפדרייב:

ניהול משימות פייפדרייב

לצבעים של המשימות גם יש משמעות:

אדום - עבר זמן ביצוע המשימה

שחור - משימה למחר והלאה

ירוק - משימה להמשך היום

 

איך לשלב אוטומציות ב-Pipedrive ולייעל את ניהול הלידים והמכירות?

כמו שהזכרתי פיצ'ר האוטומציות של פייפדרייב שנקרא הWorkflows זמין רק לגרסה המתקדמת, אבל מנקודת המבט שלי לא כדאי לוותר עליו!

הנה כמה רעיונות לאוטומציות שאפשר ליצור במערכת:

 

אוטומציה לטיפול בלידים חדשים

לכל ליד חדש שנכנס משויכת משימה לביצוע מיידי שנקראת "יצירת קשר ראשוני".

ככה אף ליד חדש לא יפול בין הכסאות!

 

משימת צ'ק אפ ללקוח חדש

לכל לקוח שסוגר איתנו הנציג מקבל משימה לבצע שיחת צ'ק אפ כחלק מתהליך אונבורדינג לקליטה איכותית של לקוחות חדשים (קשה לי לתאר במילים כמה לקוחות מעריכים היום יחס אישי)

 

סנכרון לרשימת דיוור

כל ליד שרוצה לחשוב על זה נכנס לרשימה ייעודית במערכת דיוור עם סדרת מיילים סביב ההתלבטות העיקרית שלו (רעיון גאוני, נכון?)

 

מעקב אחרי עסקאות תקועות

אם עסקה נשארת בסטטוס "ממתין להצעת מחיר" יותר מיומיים – נשלחת תזכורת אוטומטית לנציג (ממליץ על נוסחים שמשלבים הומור אגרסיבי מה שנקרא)

 

לינק אישי לווצאפ

כל ליד שנוצר מקבל אוטומטית לינק אישי שפותח בקליק את הווצאפ בחלון השיחה עם המספר שלו (כן אני יודע נשמע משהו בקטנה אבל מאוד יעיל!)

יש כמובן עוד עשרות ואפילו מאות דוגמאות לאוטומציות שאפשר לשלב בפייפדרייב. הרעיון כאן הוא לשפר את חווית הלקוח והאפקטיביות של נציגי המכירות

 

איך להוציא את המקסימום מ-Pipedrive?

כמה טיפים לקראת סיום כדי שהשימוש שלכם בפייפדרייב שלכם יהיה כמו שיותר יעיל ותפיקו מהמערכת כמה שיותר רווח:

  • הגדרת שלבי מכירה מדויקים:
    הבסיס לשימוש נכון בפייפדרייב הוא הגדרה מדויקת של שלבי המכירה, באופן שיהיה קל ואינטואיטיבי לשלב אוטומציות סביב כל שלב ושלב. 
  • לא לחסוך בשדות מותאמים אישית:
    אומרים היום ש"הדאטא הוא המלך". במילים אחרות: ככל שיהיה לנו יותר מידע על הלידים והלקוחות שלנו נוכל לשפר את השיווק, המכירות והתהליכים העסקיים. כל זה מתחיל בהגדרת שדות ואיסוף מידע מבלי להתעצל. 
  • יצירת תבניות מייל אוטומטיות
    פיצ'ר מאוד שימושי בפייפדרייב הוא תבניות המיילים:
    ההמלצה היא להגדיר תבנית עבור כל שינוי סטטוס של הלידים בתהליך המכירה ולשלב אוטומציות. 
  • שימוש אובססיבי בפולואפים
    מהיום אין דבר כזה עסקה פתוחה בלי שיוך של משימה! רק ככה תוודאו במאה אחוז שנציגי המכירות שלכם חוזרים לכל הלידים - זה ממש לא מובן מאליו ומי שניהל צוותי מכירות בעבר יודע על מה אני מדבר. 
  • בניית דאשבורדים לניתוח נתונים חכם
    פיצ'ר ה-Insights של פייפדרייב עוזר לנו לבנות דוחות, טבלאות וגרפים במטרה לראות באופן
    ויזואלי את המדדים של העסק, ובכך להיות בשליטה ולדעת איפה אפשר להשתפר.

 

סיכום - למה Pipedrive היא מערכת CRM מומלצת לניהול מכירות בשביל עסקים קטנים?

נראה לי שבמהלך הממר קבלתם מספיק סיבות להבין למה פייפדרייב היא מערכת CRM מעולה לעסקים קטנים שרוצים לשדרג את ניהול המכירות שלהם.

הנה כמה דברים שאני יכול להגיד בלב שלם על פייפדרייב:

  • אינטואיטיבית וקלה לשימוש
  • ניתנת להקמה יחסית מהירה
  • נוחה מאוד לניהול מכירות חכם ומתקדם
  • מתממשקת לאינספור מערכות דרך MAKE אוטומציות לחיסכון בזמן
  • אינטגרציות עם כלים חיצוניים
  • תמורה גבוהה למחיר

אז קדימה, לפתוח חשבון חינמי ב-Pipedrive ותתחילו לאפיין את תהליך המכירות שלכם.

כמו תמיד, אפשר ומומלץ לשאול כאן למטה שאלות וכמובן גם לפרגן.
בהצלחה! 

על מה דיברנו?
תמונה של שגיא שני
שגיא שני
מנכ"ל Automation School - בית הספר הגדול בארץ ללימודי אוטומציה עסקית בשילוב AI, שמכשיר את חוד החנית של אנשי ונשות האוטומציה של ישראל. חוקר את ממלכת הדיגיטל מ-2014 ואת עולם האוטומציות מ-2017. גר בתאילנד, נשוי למור ואבא ל-2 קטנטנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

למד עוד בנושא:
מיני קורס אוטומציה עסקית בעזרת MAKE

שמלמד אותך צעד אחרי צעד איך לייצר תהליכי אוטומציה אצלך בעסק או לעסקים שעובדים איתך

קורס אוטומציות במסע לקוח

למי שרוצה להכניס אוטומציות לעסק שלנו כדי לשפר את השיווק והמכירות

מאמרים מומלצים
fireberry overview
בלוג
פיירברי (Fireberry) – מערכת CRM חכמה לניהול לידים, לקוחות ומשימות עם אוטומציות מתקדמות

זו לא רק תוכנה – זו השותפה שלכם לניהול העסק. הבחירה במערכת המושלמת היא קריטית: CRM שלא מתאים בדיוק לצרכים של העסק שלך פשוט לא יחזיק לאורך זמן.

וזה בדיוק מה שהופך את פיירברי לבחירה כל כך מוצלחת עבור עסקים בצמיחה: היא מתאימה את עצמה אליכם בגמישות מרשימה. Fireberry יודעת לנהל הכל מהכל, לשלב אוטומציות חכמות ואפילו יש לה תמיכה בעברית. ועדיין - כדי להטמיע אותה בצורה איכותית צריך ידע ונסיון, והמאמר הזה לגמרי יכול לתת לכם את היסודות ואפילו מעבר.

המשך קריאה »
רב מסר החדשה תמנות נושא
כלים שכדאי להכיר
רב מסר החדשה: המדריך המלא לשילוב אוטומציות במערכת הדיוור האהובה והמומלצת

היא טובה יותר, יפה יותר, חכמה יותר והכי חשוב - יש לה יותר אוטומציות! במאמר נסקור את רב מסר החדשה ונתמקד בכל מה שקשור לתהליכים אוטומטיים שאפשר לשלב בסדרות המסרים שלכם כדי לגרום להן לעבוד טוב יותר. במילים פשוטות, זה אומר לעשות יותר כסף.

קריאה חובה לכל מי שיש לו חשבון פעיל ברב מסר.

המשך קריאה »
ללמוד אוטומציה עסקית
אוטומציה עסקית
איפה כדאי ללמוד אוטומציה עסקית? לבד או בקורס מקצועי?

ב-2025 הביקוש לפרויקטים באוטומציה עסקית בשילוב AI רק עולה, וכך גם החיפוש אחרי מקומות שמלמדים את התחום. הבחירה באופן הלימוד המדויק היא מאוד חשובה לכל מי שרוצה להיכנס לעולם האוטומציה העסקית, והרבה פעמים עולה השאלה האם ללמוד לבד או בקורס מקצועי. במאמר נראה את היתרונות והחסרונות של האפשרויות ומהי הדרך הכי טובה להצליח בכל שיטת לימוד בה נבחר.

המשך קריאה »
כאן קובעים שיחת ייעוץ ללא עלות: